Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 836
Heisann!
Dette bryter kanskje med reglene, ber om at denne tråden får stå her, da dette kan være viktig.

Nå som to brukere her på forumet, etter hva jeg vet, har startet opp en klan hver. En er combat arms, en er CS: S.
Jeg selv er med i CS: S klanen, og hoster serveren for CS: S.

Og siden det kan bli litt knotete å diskutere klan-relaterte ting her på freakforum.nu, tenkte jeg å kjøpe et eget domene for ALLE klaner fra nFF, der alle får sitt eget område, klangrunnleggeren får nødvendig tilgangsnivå for deres eget område.

Domenet kan være nffclans.net , .com eller noe.

Hva syns dere? Forslag?
Dere kan da vel ikke bruke nff som clan-tag?
Da du oppretter en egen side for klanen så har jo ikke nFF så mye med den å gjøre lenger.

Så hva er da vitsen med at nFF skal være med i navnet? MÅ alle medlemmer stamme fra nFF? Skal alle nye medlemmer tvinges inn hit?

Just curious.
Dessuten vil denne idèen aldri få støtte fra offisielt hold innen nFF, så sånn sett er det bare å legge den på hylla.
VLK
Trådstarter
skogland: Vi gjør det. Vi bruker nFF som clan tag.

Grimdoc: Akkurat.. Forstår poenget, men tenkte mer på diskusjon og slike ting, internt mellom medlemmene. Er jo dumt om forumet her blir spammet med dumme innlegg.

zeth: BS.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det zeth seier er fullstendig korrekt. Vi har ikkje et spesielt ønske om å ha offisielle klaner innen spill, sidan det ikkje er det som bringer oss sammen rundt freakforum.

Vi bryr oss sjølvsagt ikkje om medlemmene her inne ønsker å gruppere seg for å spille sammen innbyrdes, eller mot andre, men det kan ikkje kallast ein offisiell klan.

Så for all del - dann klaner, men ikkje kall det ein freakforum-klan.
VLK
Trådstarter
slashdot: Ok, skjønner poenget. Kanskje lurt om at klan-starterne for de to klanene jeg har nevnt får beskjed om at det ikke skal kalles en nFF klan?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg gjenoppretter denne tråden for å klarlegge litt.

Vi har ingenting i mot at dere kaller klaner "nFF","Freakforum" eller hva det nå skal være. Det er ikke noe i veien for at "folk fra freakforum" lager seg en klan.
Det vi dog ikke vil at dere skal gjøre er å bruke ordet "offisiell" eller lignende -- ettersom det i så tilfelle ikke er enkeltbrukere som skal stå ansvarlig for det.
Sist endret av nso; 9. juli 2009 kl. 22:38.
VLK
Trådstarter
Ah, det var oppklarende. Takk