Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1914
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med det mener jeg fjerner det angst på samme måte som benzo gjør det?

Skal piffe får så angst på hasj så jeg tar nok litt lyrica. Hva mengder tenker dere? På lyricaen?

Takker for svar!
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal ikke ta lyrica for rus. Kun for angsten og kanskje forsterke hasjen litt. Vil ikke ha lyrica rus liksom.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja
Lyrica kødder med balansen, verre enn alkohol. 300mg og man sjangler. 600mg og det blir bokstavelig talt litt vanskelig å holde seg oppreist + man snøvler litt.

Ja, det er litt angstdempende.

Hvis du bare skal piffe opp hasjrusen litt og roe nervene ville jeg gått for 150mg. Det kommer du til å merke.

Toleranse på Lyrica fyker i været etter en eneste gangs bruk, så om du tar 150mg i dag vil du trenge sikkert omtrent det dobbelte dagen etter for å få samme funk.

OBS! Å hekte seg på Lyrica suger svette baller og gir abstinenser i samme gata som Benzodiazepiner. Styr unna regelmessig inntak.
Sist endret av krystallkongen; 5. mai 2021 kl. 23:03.
Kan du ikke bare la være å piffe da, så slipper du å få angst?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Kan du ikke bare la være å piffe da, så slipper du å få angst?
Vis hele sitatet...
Jeg piffer svært sjeldent. Har ikke røykt cannabis på nesten et år.
Piff med moderasjon 150mg holder massevis hvis du ikke har toleranse.