Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3400
Jeg skulle sende noen bitcoins til en annen adresse. Men fikk opp en slags feilmelding der det sto Local RBF 1,2 sat/byte eller noe. Så jeg økte feen til 100,5. Noen som vet om det er nok, og om hvor lang tid det tar osv?

Står at jeg har 29,64 mb from tip i mempool. Er det mye/lite? Begynner å bli litt bekymra nå. I skrivende stund har den gått fra 29,64 til 29,30.

Fordi jeg økte fees, vil da mottager motta mindre bitcoins eller vil de ekstra feesene bli trukket fra min nåværende saldo?

Oppdatering, position in mempool bare øker og øker. kommet opp i 32mb nå. Kan ikke øke fees ytterligere. Prøver å endre fra static til mempool men virker ikke som det går.
Sist endret av Munin369; 21. april 2021 kl. 22:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.