Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1589
Anonym bruker
"Ydmyket Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok ca 1500mg lyrica igår.
Tok nå 3750mg.

Litt småskjelven, men vil jeg få rus som igår? Merker lite utenom skjelvinga. Føler meg normal.
Tar jeg en elefantdose med lyrica sånn som deg, da må jeg opp i dobbel/trippel dose for og få funk. Men bruker du noget annet ved siden av å?
Iskald makkapikk
Nesten 4 gram lyrica? Damn. Du er ikke redd for å få tics iallefall.
Anonym bruker
"Ydmyket Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg merka ingenting.. Fikk en liten rush når jeg satt meg ned, men så gikk det over.
Har ikke fått tics, kun skjelving. Igår fikk jeg tics på 1500mg.
Tok 4500 en gang og det var heftig kick.
Venter en uke nå for å ta 5000mg.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God bedring.
Anonym bruker
"Lett Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg merka ingenting.. Fikk en liten rush når jeg satt meg ned, men så gikk det over.
Har ikke fått tics, kun skjelving. Igår fikk jeg tics på 1500mg.
Tok 4500 en gang og det var heftig kick.
Venter en uke nå for å ta 5000mg.
Vis hele sitatet...
Less is more på lyrica
Psykedelisk bakverk
Ren idioti, har venner som har overdoser på langt mindre. Ta deg sammen.
Anonym bruker
"Ydmyket Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Ren idioti, har venner som har overdoser på langt mindre. Ta deg sammen.
Vis hele sitatet...
`
Overdoser?
Anonym bruker
"Ydmyket Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Tar jeg en elefantdose med lyrica sånn som deg, da må jeg opp i dobbel/trippel dose for og få funk. Men bruker du noget annet ved siden av å?
Vis hele sitatet...
Har kun kjørt på med Lyrica de to dagene.
Røyker vanligvis weed på det, og kanskje 1-2 blå eller oxy.
Anonym bruker
"Ydmyket Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Nesten 4 gram lyrica? Damn. Du er ikke redd for å få tics iallefall.
Vis hele sitatet...
Fikk tics begge dagene. Jeg surra noe jævlig igår uten å få den "spesielle" rusen på lyrica. Så det funka jo, men uten eufori.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kun kjørt på med Lyrica de to dagene.
Røyker vanligvis weed på det, og kanskje 1-2 blå eller oxy.
Vis hele sitatet...
Lyrica skal jo forsterke de andre rusmidlene ganske bra da.. Så kanskje prøve på ei pause med Lyrica, også tar du litt mindre neste gang og koser deg med litt weed vedsiden av? Eventuelt en blå eller to
Hva er greia med lyrica? Hva slags rus ligger i Lyrica alene?

Er det ikke bedre å bruke lyrica for å forsterke andre midler?

Aldri testet men lest en del på det
Sitat av 420master Vis innlegg
Hva er greia med lyrica? Hva slags rus ligger i Lyrica alene?

Er det ikke bedre å bruke lyrica for å forsterke andre midler?

Aldri testet men lest en del på det
Vis hele sitatet...
Lyrica alene har jeg kun prøvd en gang, men da kjentes jeg overstadig bedugga ut, sjanglet og sovnet Det beste må jo være å bruke det som det ment til foreskrevet av legen, men det forsterker jo alt annet ganske kraftig har jeg skjønt, så greit og passe på når det kommer til sånne mengder som Ts. (Uansett om man blander eller ei, den mengden til Ts er stooor)
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Lyrica alene har jeg kun prøvd en gang, men da kjentes jeg overstadig bedugga ut, sjanglet og sovnet Det beste må jo være å bruke det som det ment til foreskrevet av legen, men det forsterker jo alt annet ganske kraftig har jeg skjønt, så greit og passe på når det kommer til sånne mengder som Ts. (Uansett om man blander eller ei, den mengden til Ts er stooor)
Vis hele sitatet...

Det jeg mener, spar på opplegget også heller bruke det når du har litt lite øl en helg ellernoe, men det er som alkohol/pille rus med andre ord!
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mindre er mer når det kommer til lyrica, mange som sier de mister euforiske følelsen når de tar mye. du burde ta ei pause på 1mnd eller 2, for så å ta 300mg lyrica + en joint eller øl, rusen slår meg like hardt som ei steikepanne hver gang.
Man får ekstremt fort toleranse for pregabalin. Og dosene TS snakker om er helt enorme.

Selv har jeg vært oppe i rundt 1200mg Lyrica om jeg husker korrekt og det gjorde meg helt mongo, og balansen min tok seg ferie.
150-600mg er bra dose om man skal ha en behagelig, men kontrollerbar rus
Det forsterker også andre stoffer.

Lyrica har vist seg å forbedre søvnkvalitet, og da er det kanskje fordelaktig å ta 150-600mg en time eller to før man skal legge seg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
mindre er mer når det kommer til lyrica,
Vis hele sitatet...
Godt sagt^

PS: abstinensene man får når man er avhengig av Lyrica kan måles med Benzoabstinenser.
Sist endret av krystallkongen; 18. april 2021 kl. 17:36.