Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1021
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freakers, kommet tilbake etter en lang stund med mye styr med rusproblemet mitt har hatt noen overdoser og flere psykoser. [En liten oppdatering].

Jeg tok en adhd test for rundt 4 år ca og ble ikke diagnosert med adhd men jeg har alltid hadd en mistanke om adhd, de ville ha en ny test av meg men da krevde de at jeg var rusfri i over en periode, Men det klarte jeg ikke, jeg fikk en Nevropsykolog til og se igjennom testen min for flere år siden og hun sa at det viste ganske tydelig at jeg hadde symtomer på ADHD. Ble da diagnosert med Adhd i februar ca og de ville ha meg på medisin men jeg klarte ikke og holde meg rusfri så da ble oppstarts dato utsatt hele tiden men jeg fikk et unntak til slutt med og holde meg rusfri i over flere måndter til og holde meg rusfri i 1 uke. Jeg fikk da startet på Ritalin og har nå trappet opp til 40 mg Medisinen har hjulpet meg utrolig mye med indre uro og tankekjør, men jeg har fått et sterkere rus sug etter jeg startet fordi jeg får en samme følelse som på amfetamin den første timen også forsvinner det og da får jeg sikkelig lyst på en amfetamin justering igjen og jeg er redd for at jeg skal sprekke igjen jeg får ikke tankene mine på noe annet, jeg tenker bare på å få ordnet meg en justering med speed. Har noen tips til hva som kan hjelpe meg og få vekk t suget?.

Også sier fastlegen min at jeg har blitt diagnosert med en avhengighetssyndrom til sentralstimulerende stoffer som jeg ikke helt vet hva betyr.
Ang det fastlegen din sier så er vell det bare at du er rusavhengig. Enkelte tåler ikke medisin de for får adhd fordi det trigger mere russuget.
Om det blir for ille bør du bare slutte eller forholde deg til gitt dosering.