Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4680
Hei, gutt på snart 15 her.

Jeg har absolutt ingen hobbyer. Jeg gamer omtrent 8 timer på hverdager og ligger flere timer på mobilen i senga om natta. De fleste fritidsaktivitetene der jeg bor er nedstengt. Noen som har forslag til noen greie hobbyer?
R.i.p 23.04.2021
Du sier du ikke har hobby, men gaming er jo en hobby
Fiske, trening...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er masse du kan gjøre!

Liker du foto? Skaff deg et billig analogt kamera (f.eks. dette), lær deg å fremkalle film og forstørre bilder i mørkerommet. Det er morsomt, god underholdning, og svært anvendelig. Youtube har masse ressurser!

Har du mestret baking enda? Brødbaking er alltid moro. Begynn med et eltefritt grytebrød, og avanser videre til surdeigsbrød etterhvert. Dette er nyttig å kunne, og er noe du kan ha med deg hele livet.

Hva med programmering? Er det noe du kunne tenke deg å lære? Hvis du lærer deg grunnleggende programmering åpner du mange dører, og får et helt nytt verktøysett du kan bruke i veldig mange situasjoner. Jeg vil anbefale å begynne med Python.

Er du interessert i trening? Nå er det snart sykkelsesong! Skaff deg en rimelig landeveissykkel. God trening, og du kan komme deg overalt uten å ta buss eller bli kjørt av foreldre.
New generation
colakork's Avatar
Spill spillene dine du og fokuser på skole.

10pushups/10situps/50hopp imellom death timer.

Plutselig starter et nytt kapittel i livet og det gamle kapittelet er bladd forbi.

Jeg sier ikke "NYT DENNE BARNDOMMELIGE GAVEN AV Å VÆRE UNG" - mer sånn at jeg sier, du tror ikke på det selv men plutselig så sitter du stuck i fast arbeid, plutseligg er du blitt 24 og pluutselig.... Sånn fortsetter det. Ikke stress med noooe annet enn det du har i livet ditt nå (skole, mamma, pappa, søsken, å lage egen middag, å spise kebab med venner) og det som kommer til sin tid.
Frisbeegolf / Discgolf
Helt fantastisk hobby i skogen, kke for sliten men kan da få dunka 30 tusen skritt på noen runder
Okei la meg se, hva likte jeg og gjøre når jeg var 15?... jo jeg likte å drive med sykling type terreng eller bmx også fiske som noen nevnte over her er overaskende gøy. Jeg var også veldig hlaf i å plante tomater på et tidspunkt uten at jeg helt vet hvor det kom fra men gøy var det, om du er mer interessert i å sitte inne så kan musikk være en god hobby
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Botani! Lær å dyrke nytte, mat og pryd.

Fin kontrast til PC hobby
Sist endret av meaculpaUIO; 8. april 2021 kl. 16:32.
Mange gode tips her! Trening og foto O.L er tøffe forslag. Det kan falle under «gaming» men jeg føler det er en smule bedre for deg og det er nemlig sjakk. Kan lære deg om det på en forståelig måte hvis du sender meg PM.
Er du interessert i mineraler, krystaller og fossiler f.eks.?

Finne mikrometeoritter?

Det er mye fint å finne ute i naturen her i Norge hvis man bare vet hvor og hvordan man skal lete!

Eller hva med magnetfisking?
Kan dette være interessant?
Skaff en smart trainer og installer Zwift
Styrkeløft! Beste hobbyen man kan ha. Sosialt og forbedrer de aller fleste aspekter ved deg selv i tillegg til å være veldig gøy.

Sjakk er også artig, lag en bruker på chess.com og gi det et forsøk
Å game 8 timer om dagen er ikke bra for helsen.
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Å game 8 timer om dagen er ikke bra for helsen.
Vis hele sitatet...
Det har du rett i, men det er mye bedre å game enn å ikke gjøre noen ting.

Tid som man har hatt glede av, er ikke bortkastet tid spør du meg.


En fin måte å finne noe du liker å gjøre er å takke ja til så mange muligheter som byr seg til å prøve noe nytt som mulig, selv om noe kan virke teit eller whatever. Det eneste du taper er den tiden du brukte på å prøve det ut, noe som ikke er et stort tap. Hvem vet, kanskje det fører til at du finner din store lidenskap?
Hei, gutt 15. Jeg vil absolutt anbefale deg en kreativ hobby. Lær deg å spille et instrument, musikkproduksjon (kan lett gjøres foran PCen, er gratis hvis du svinger innom svenskebukta), fotografi, tegne/male osv. Kombiner gjerne med trening! Jeg er litt over dobbelt så gammel som deg og har hatt så utrolig mye glede av å kunne produsere noe selv og å ha mulighet til å uttrykke meg kreativt. Det er en glede jeg prøver så godt jeg kan å få andre til å oppleve. En kreativ hobby kombinert med trening kan gi deg et psykisk og fysisk kick du ikke hadde sett for deg.
Jeg har i det siste bynt litt med aksjer osv og synes det er veldig spennende og følge med på kurs og gjøre teknisk analyser får å se an hva det er størst sjanse får skjer.
Støtter å begynne med noe kreativt i kombo med en form for trening, for min del er det musikkproduksjon, som nevnt over er stort sett gratis å lære og gøy (om man er interessert, selvfølgelig!)

Jeg er selv praktikant av den hellige treenigheten gaming, trening og kreativ utfoldelse, kan anbefales!
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har i det siste bynt litt med aksjer osv og synes det er veldig spennende og følge med på kurs og gjøre teknisk analyser får å se an hva det er størst sjanse får skjer.
Vis hele sitatet...
Da vil du nok sjekke ut VGAC, ACIC, CMPS, BB og selvsagt SAS.

Om GME faller noen titalls dollar mer kan du vurdere å gå inn nå som de har satt 175$ som kursmål.
Sist endret av krystallkongen; 9. april 2021 kl. 15:53.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trening, løping, styrketrening. Sykle ute. Om det er noe som interesserer deg. Tegning, maling. Begynn på en serie. Skriv tekster, historier ovs. Fotografering.
https://youtu.be/Ubny2_SpNp4

Jeg kan virkelig anbefale FPV Droner, men bare for å si det med engang det er ikke noe billig affære. Men kan love deg når du er i lufta så soner du ut alt annet!
Fisking, telturer, stjernekikkert. Rulleskøyter, basket, lære seg å spille på instrument.