Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1396
Hei. Jeg skal sende et brev i morgen til en privat person, skal selge en liten gjenstand, spørsmålet er om jeg kan sende uten å skrive min adresse til personen? På grunn av at stedet jeg sender i fra er rusbehandling. Og det virker litt shady.

Går det an å kun skrive personen jeg skal sende til sin adresse?
står jo ikke rusbehandling på adressen eller? Ja det går an å sende post uten avsender men om posten skulle gå tapt eller ikke nå fram får du den ikke tilbake
Går an som Munin sier. Men det står vel på stempelet hvilket poststed det er sendt fra. Hvis det ikke er noe problem.
yomomma's Avatar
Trådstarter
Postnr er ok, men det står jo adressa personen kan søke på Google så kommer jo navnet opp behandlingssenter. Sender uten navn, jeg vil bare ha pengene xD
Du trenger ikke ha returadresse til der du befinner deg ei heller der du er folkeregistrert. Vet ikke hvordan behandling funker men i fengsel må man sende via dem og de åpner alt man sender og mottar. Fra postkontor er det ikke noe problem. Sendt pakker selv i "tantes" navn og adresse i et annet fylke
Sist endret av Bluesky_; 16. mars 2021 kl. 00:59.