Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1614
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo.
Kan noen komme med tips om blandingsforhold på dette? Har en halvliter 37.5%. Blande 50/50? F.eks vil 200 ml av hver være tilstrekkelig? Eller må alkoholprosenten være høyere/lavere?

Takk på forhånd
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og btw: er destillert og sterilt vann det samme?
Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg, kan du forklare hva du vil oppnå?
Det et nok batterivann du er ute etter, alts helt rent, destillert vann uten klor og andre kjemiske stoffer som kan ødelegge syra. Dette et bare synsing fra min side da jeg ikke forsto en dritt hva spm var. Du trenger ikke alkohol i væska, såsant det er for å dele opp antall ug i foreksempel 1dl vann.
sterilt vann inneholder klor og andre stoffer. destillert vann er ren h2o slik jeg forstår det. er det du trenger hvis du skal unngå å ødelegge syren.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Skjønner ikke spørsmålet ditt jeg, kan du forklare hva du vil oppnå?
Vis hele sitatet...
Kanskje uklar formulert, skal prøve å forklare igjen.

La oss si at jeg har 200ug, sprit og sterilt vann.

Målet er å få 1ug per ml, så totalt sett 200 ml på 200ug. Vil da 100ml sprit og 100ml sterilt vann være en 'ok' blanding. Eller burde jeg gå for mer sprit og mindre vann eller vice versa?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munin369 Vis innlegg
sterilt vann inneholder klor og andre stoffer. destillert vann er ren h2o slik jeg forstår det. er det du trenger hvis du skal unngå å ødelegge syren.
Vis hele sitatet...
Takker, skal prøve å få fiksa batterivann/destillert vann da. lurer fortsatt på blandingsforhold tho.
Dersom du har sprit allerede så ville jeg bare brukt det alene uten destilert vann og ikke noe vits i å vanne ut denne ytterligere. Hvis du har over 42 prosent alcohol så vil du garantert ikke få bakterieproblemer, selvom jeg tror ikke det er så stor fare for det uansett
Sist endret av Bluesky_; 18. februar 2021 kl. 17:53.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje uklar formulert, skal prøve å forklare igjen.

La oss si at jeg har 200ug, sprit og sterilt vann.

Målet er å få 1ug per ml, så totalt sett 200 ml på 200ug. Vil da 100ml sprit og 100ml sterilt vann være en 'ok' blanding. Eller burde jeg gå for mer sprit og mindre vann eller vice versa?
Vis hele sitatet...
Hvorfor 1ug/ml?
Er det mikrodosering du er ute etter ville jeg selv gått for 10ug/ml, så slipper du mengder væske.
20ml sprit på 200ug LSD vil gi deg dette.

Man skal vel heller ikke drikke mengder destillert vann, så det vil suge salt og mineraler ut av kroppen din.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor 1ug/ml?
Er det mikrodosering du er ute etter ville jeg selv gått for 10ug/ml, så slipper du mengder væske.
20ml sprit på 200ug LSD vil gi deg dette.

Man skal vel heller ikke drikke mengder destillert vann, så det vil suge salt og mineraler ut av kroppen din.
Vis hele sitatet...
går fint å drikke destillert vann, spesielt i dette tilfelle, er over tid og mye mengder som er værre
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
går fint å drikke destillert vann, spesielt i dette tilfelle, er over tid og mye mengder som er værre
Vis hele sitatet...
Må man da tilføre dette destillerte vannet noe, hvis man vil drikke mengder av det over tid?
Sist endret av Taxidriver; 18. februar 2021 kl. 18:41.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Må man da tilføre dette destillerte vannet noe, hvis man vil drikke mengder av det over tid?
Vis hele sitatet...
Kalsium og magnesium ++ salter og sporstoffer om du ikke har planer om å drikke annet enn destillert vann tid. Bedre å holde seg til springvann, vi bor heldigvis i Norge. Best å begrense bruken til hva det er ment å brukes til. For eksempel batterivann.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor 1ug/ml?
Er det mikrodosering du er ute etter ville jeg selv gått for 10ug/ml, så slipper du mengder væske.
20ml sprit på 200ug LSD vil gi deg dette.

Man skal vel heller ikke drikke mengder destillert vann, så det vil suge salt og mineraler ut av kroppen din.
Vis hele sitatet...
Du har et poeng der. Foretrekker å ha det i en liten flaske egentlig . Og kanskje legge det i fryseren eller kjøleskap. Tror nesten jeg kjører på med ren sprit jeg. Og 5-10ug per ml.

Takk for råd og veiledning alle sammen.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kalsium og magnesium ++ salter og sporstoffer om du ikke har planer om å drikke annet enn destillert vann tid. Bedre å holde seg til springvann, vi bor heldigvis i Norge. Best å begrense bruken til hva det er ment å brukes til. For eksempel batterivann.
Vis hele sitatet...
Jeg drikker ikke destillert vann, ble bare nysgjerrig. Men man drikker jo gjerne andre ting også og spiser variert i tillegg. Syns det hørtes så brutalt ut at det suger mineraler ut av kroppen.

Så om jeg har et relativt vanlig kosthold og drikkehold, men bytter ut det jeg drikker av springvann med destillert vann. Er det da farlig for meg?

Dette er jo ikke det trådstarter lurer på i det hele tatt, men til det bruket som er forespeilet så er vel ikke destillert vann noe problem? Da burde det jo vært drit giftig, hvis det var farlig med ca 15ml annenhver dagisj.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for kaka forresten, hvordan visste du at jeg har bursdag i dag
Sist endret av Taxidriver; 18. februar 2021 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg drikker ikke destillert vann, ble bare nysgjerrig. Men man drikker jo gjerne andre ting også og spiser variert i tillegg. Syns det hørtes så brutalt ut at det suger mineraler ut av kroppen.

Så om jeg har et relativt vanlig kosthold og drikkehold, men bytter ut det jeg drikker av springvann med destillert vann. Er det da farlig for meg?

Vis hele sitatet...

ut i fra min lesning så går det greit med normalt kosthold å drikke destillert vann, men har du mangler fra før av evt faster/spiser lite kommer du til å få problemer.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Drømte mye sykt i natt etter å ha inntatt 10ug, bl.a at jeg var kaptein på et skip under andre verdenskrig, og skjøt ned masse skip med torpedoer. Det var ganske virkelighetsnær. Så torpedoer spinne bortover vannet og senka de andre båtene..

Kan muligens ha en sammenheng med at jeg så filmen Das Boot for ikke lenge siden.

Utenom det merka jeg ikke noe spesielt, kanskje litt økt konsentrasjon. Litt skuffa egentlig.

Mulig det var under 10ug, hva vet vel jeg. Men det er vel ikke ukjent at blottere kan innheholde lavere ug en oppgitt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drømte mye sykt i natt etter å ha inntatt 10ug, bl.a at jeg var kaptein på et skip under andre verdenskrig, og skjøt ned masse skip med torpedoer. Det var ganske virkelighetsnær. Så torpedoer spinne bortover vannet og senka de andre båtene..

Kan muligens ha en sammenheng med at jeg så filmen Das Boot for ikke lenge siden.

Utenom det merka jeg ikke noe spesielt, kanskje litt økt konsentrasjon. Litt skuffa egentlig.

Mulig det var under 10ug, hva vet vel jeg. Men det er vel ikke ukjent at blottere kan innheholde lavere ug en oppgitt.
Vis hele sitatet...
Vanligvis så ville man hatt en større dose enn du tok, jeg ville sakte men sikkert økt dosen til jeg merket en god effekt. Jeg måtte nesten opp til 20 uq for å ha virkning. Husk å ha en dag eller to imellom hver gang
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Vanligvis så ville man hatt en større dose enn du tok, jeg ville sakte men sikkert økt dosen til jeg merket en god effekt. Jeg måtte nesten opp til 20 uq for å ha virkning. Husk å ha en dag eller to imellom hver gang
Vis hele sitatet...

Ja må prøve høyere dose i morgen. Tror egentlig blotterne jeg fikk var lavere ug enn oppgitt, så får bare begynne lavt og øke gradvis til jeg forhåpentligvis får noe givende effekt. Blir 15ug i morgen, får se da.

Skulle ønske det fantes en enkel måte å måle ug men det er vel bortimot umulig uten laboratorieutstyr.

Planen er å følge Fadiman modellen. 2 ganger dosering i uka.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skulle nettopp gå å riste litt i beholderen og fant inneholdet i frossen tilstand i fryseren. Trodde 40% skulle tåle det. Kanskje mindre mengder ikke gjør det?



Er lsd'en ubrukelig nå? :/
ikke noe problem at lsd blir fryst sånn sett,