Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2192
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen måte å booste mdma rusen på uten å bruke annet dop? Har litt molly igjen så vil få mest mulig ut av det.
Grapefruktjuice pleier å være noe som forsterker ganske så mye forskjellig, vet ikke med emma da.


Eller så står det en del i denne vice artikkelen
Anonym bruker
"Full Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få på et trekk på tampen er beste boosten for å tyne ut siste rest, men det er jo dop.
Det eneste jeg kommer på er å ta det på tom mage. Aner ikke om det har noen effekt tho.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Piracetam skal booste molly, i tillegg er den neuroprotective
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis lett og sunn middag med proteiner (f.eks salat + proteinshake) som inneholder tryptofan og tyrosin (nødvendig for produksjon av serotonin og dopamin) + multivitamin/b-vitaminkomleks (spesielt b-6 og b-12 er nødvendig til produksjon av serotonin og dopamin). Knus alt til pulver - desto mer pulverisert desto bedre, ta i dropp på tom mage. Ta magnesium på opptur (unngår tanngniss og øker fysisk velbehag), ta 1000mg c-vitamin utblandet i væske mitt under peaken (dette gjør den mer intens!).

Røyk cannabis/hasj!

Unngå for all del 5-htp før, under og etter/neste dag.
Her er du nødt til å bruke andre ting en stoffer. Andre stoffer gjør ting skumlere og mer mdma er opplagt ikke et alternativ gitt naturen til spørsmålet. Å koble ut, ikke snakke med noen, å reflektere over hva du ønsker med denne gleden forså å bestemme deg å iverksette planene er en fin måte å booste ting.
Here we go again. Hvorfor skal alle molly brukere så instendig være gira på sterkere rus?

Kanskje du kan prøve meth? Sånn kjemisk sett er det nært beslektet med mdma. Varer ofte i 12 timer også.


Nei, ta en pause evt prøvd med grapefrukt juice. Jo sterkere doser man tar jo mindre fungerer molly neste gang...
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp en Boks med C-Vitaminer, og hiv innpå. Godt mulig det er placebo, men jeg og kompisene mine pleide å gjøre det og det funka for oss.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
C vitamin er kjent for å dempe MDMA og andre amfetaminer.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
C vitamin er en type syre (askorbinsyre) og syrer bryter ned amfetaminer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Unngå for all del 5-htp før, under og etter/neste dag.
Vis hele sitatet...
Hva er grunnen til at det bør unngås?
Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Hva er grunnen til at det bør unngås?
Vis hele sitatet...
Slike anonyme poster tar jeg aldri hensyn til. Kanskje vedkommende har tømt pakka med 5-HTP etter en tur?

Jeg merket aldri forskjell forsåvidt så jeg sluttet med slike kosttilskudd.

Men er ikke noe jeg fraråder på denne måten men anbefaler heller ikke 5-HTP
Uthvilt og opplagt, spis lett og sunt, ha riktig mindset.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Slike anonyme poster tar jeg aldri hensyn til. Kanskje vedkommende har tømt pakka med 5-HTP etter en tur?

Jeg merket aldri forskjell forsåvidt så jeg sluttet med slike kosttilskudd.

Men er ikke noe jeg fraråder på denne måten men anbefaler heller ikke 5-HTP
Vis hele sitatet...
Søk opp interaksjon av MDMA og 5-HTP før du avføyer dette. Serotonerg syndrom er alvorlig. 5-HTP fungerer bra for å dempe MDMA-nedtur, men bør ikke tas før/samtidig med en roll. Helst bør man vente i 24 timer etter en roll.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er grunnen til at det bør unngås?
Vis hele sitatet...
Det "Stum Varg" skriver. Opptak av 5-htp vil også variere fra person til person og tildels være avhengig av hva annet man spiser. Det går sikkert helt fint å ta det morgenen etter de fleste gangene (har gjort det selv, no problemo), men suger den dagen det ikke gjør det. Jeg har vertfall ofte en ganske behagelig afterglow dagen derpå.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste tips er å ta det en stund etter sist gang du tok det.
Ellers så er noen puff med thc som kan forsterke rusen, men det er jo igjen et rusmiddel..