Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2452
Hei!

Bruker veldig sjelden Lyrica. Men fikk noe Neurontin i hendene.
Har alltid sett ned på det og ikke sett vitsen med det som rusmiddel.

Men nå har det seg slik at jeg tok 5x300mg Gabapentin.

Kommer jeg til å forvente noe av dette ved bruk av heroin(Røyke)

...kan jeg forvente noe av dette.
Sist endret av Naturgrønn; 23. desember 2020 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Låner tråden, en kompis har dette inne nå, og jeg ser ikke helt vitsen siden det er så svakt. Hvor mye tilsvarer 600mg Neurontin til lyrica?
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Låner tråden, en kompis har dette inne nå, og jeg ser ikke helt vitsen siden det er så svakt. Hvor mye tilsvarer 600mg Neurontin til lyrica?
Vis hele sitatet...
Vanskelig innenfor litteraturen å finne fasitsvar på dette, spesielt med tanke på Neurontins "interessante" farmakokinetikk. Men beste estimater jeg har funnet er at 600mg Neurotin tilsvarer rundt 100-150mg Lyrica.
Sitat av Vargas Vis innlegg
Vanskelig innenfor litteraturen å finne fasitsvar på dette, spesielt med tanke på Neurontins "interessante" farmakokinetikk. Men beste estimater jeg har funnet er at 600mg Neurotin tilsvarer rundt 100-150mg Lyrica.
Vis hele sitatet...
Da er jo det barnemat, koster ** per som er samme p*** som lyrica, da er det jo ingen forskjell. Om du kjøper 600mg til samme p*** som 150mg lyrica.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 24. desember 2020 kl. 04:15.
Som sagt, jeg spiser veldig sjeldent Lyrica. Da kan jeg ta 300mg og gå sidelengs og "helt på trynet" samt forsterke heroin.

Nå når jeg tok de 5 stk, kjente jeg balansen ble litt svimete. Og forsterker rusen med heroin men ingenting å snakke om.

Skjønner ikke hvordan de kom ut i "miljøet" som noe å selge på.
Sist endret av Naturgrønn; 24. desember 2020 kl. 13:26.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Som sagt, jeg spiser veldig sjeldent Lyrica. Da kan jeg ta 300mg og gå sidelengs og "helt på trynet" samt forsterke heroin.

Nå når jeg tok de 5 stk, kjente jeg balansen ble litt svimete. Og forsterker rusen med heroin men ingenting å snakke om.

Skjønner ikke hvordan de kom ut i "miljøet" som noe å selge på.
Vis hele sitatet...
Sikkert fordi man kan få disse gratis om man har blåresept, da blir jo fortjenesten ganske bra uansett hvor mye man selger de for.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Sikkert fordi man kan få disse gratis om man har blåresept, da blir jo fortjenesten ganske bra uansett hvor mye man selger de for.
Vis hele sitatet...

Ja selvsagt!

Men var heller ment som i hvem som gidd bruke kr på det når det gir så lite.

Kan tenke meg at det kanskje demper Lyrica abstinenser.. Men vet for lite om sammenhengen mellom dem.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ja selvsagt!

Men var heller ment som i hvem som gidd bruke kr på det når det gir så lite.

Kan tenke meg at det kanskje demper Lyrica abstinenser.. Men vet for lite om sammenhengen mellom dem.
Vis hele sitatet...
Nei, det lurer jeg også på, jeg får de utskrevet av lege pga smerter, men de hjelper ikke.. Tror ikke det har noe potensialet til noe anna heller.
Etter min erfaring så funker heroin bedre kombinert med neurontin/lyrica enn uten.
Sitat av badgern Vis innlegg
Etter min erfaring så funker heroin bedre kombinert med neurontin/lyrica enn uten.
Vis hele sitatet...
er jo det man bruker det til (booster) Jeg bruker det med benzo, pga da øker euforien og sløvheten
Det forsterker effekten på opiat/opioid til en viss grad når man ikke er tilvendt, men ikke noe ruspotensiale etter min mening.

Jeg leste dog en artikkel, husker ikke hvor, der det stod att det var funnet neurontin i svert mange overdosetilfeller i statene.

Jeg står på 3000mg i døynet og synes at de tar angst og uro. Jeg får også 18mg bueprenorfin. Husker at formen var meget god de første ukene, men ikke meeeget god som blandet med riv eller xanor.