Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2101
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en android telefon of bruker Firefox, men den begynte å kræsje etter et sekund hver gang jeg åpna nettleseren. Prøvde å skru av & på tlf osv endte med å måtte avinstallere og reinstallere Firefox!! Nå er alle bokmerker og faner borte åssen kan jeg få de tilbake??? Help kjempeviktig!
Var du logget inn slik at disse ble synket?
Med mindre du var ligget inn så det ble syncet er det tapt dessverre.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke vært logget inn på noe måte eller synca de men fins det ikke noe cache eller cookies noe sted på telefonen som kan grave de frem?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
SOS! Skal i retten neste uke og hadde lagra noen jævlig viktige bokmerker jeg trenger!
De bokmerkene er nok dessverre borte.
Og dette er grunnen til at du bør ta backup. Shit can happen any time.
Playstore/applestore og last ned på nytt, verre er det ikke.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Playstore/applestore og last ned på nytt, verre er det ikke.
Vis hele sitatet...
Har gjort det men bokmerkene er borte og historikken borte , det er problemet mitt! Finner ikke dette i nettleseren men fins det noe ad ons som kan gjenopprette det, cache eller cookies på mobilen hvor det ligger lagra fra den forrige nettleseren?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gjort det men bokmerkene er borte og historikken borte , det er problemet mitt! Finner ikke dette i nettleseren men fins det noe ad ons som kan gjenopprette det, cache eller cookies på mobilen hvor det ligger lagra fra den forrige nettleseren?
Vis hele sitatet...
Skal være mulig, men nøyaktig hvordan husker jeg ikke. Spørs litt om du har hatt på sync eller vært innlogget også vil jeg tro.
Alt av bokmerker på min telefon via Firefox dukker også opp på Firefox på PCen.
Backup er undervudert. Leit å høre, har greid å gjøre det samme selv.

Her er svaret fra firefox sitt eget support forum til en som lurte på akkurat det samme som deg:
"hello "navn", if you don't have used sync or have any other backup available then i fear this data is lost for good, since the uninstall of an app on android also triggers the deletion of its profile data and customizations."
Sist endret av eRixn; 16. desember 2020 kl. 14:32.