Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8598
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gidder faktisk ikke late som jeg er kåt når jeg ikke er det.
Vis hele sitatet...
En ting jeg ikke helt forstår. Om du ikke er kåt, åssen ender fingrene hans i trusa på deg ?

Når du sier du ikke er kåt oppfatter det du sier som at du heller egentlig ikke har lyst på sex den dagen?

Jeg tenker lite under sex. Liker når det kommer litt lyder fra partner, hun slår seg løs og ikke begrenser seg og ikke mist er våt.
Dama mi har litt samme tanker som deg ang. Ansiktsutrykk.
hjelper snakke om det

Viktigste for meg er at hun iallfall ikke faker og er 100% selg selv! Da får jeg automatisk en jævlig deilig sex så lenge hun har det godt

Har vært med samme partner 9 år og merker betydelig forskjell nå som hun faktisk slapper av og nyter det.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du overtenker - som flere har nevnt tidligere.

Våt dame = megasexy
R.i.p 23.04.2021
De fleste tenker vel at jo våtere damen er jo kåtere er hun på deg,noe som tydeligvis ikke stemmer i dette tilfellet
Trist hvordan fokus er tatt bort fra det naturlige med sex og kjønn. Det skal være barbert, opererte kjønnslepper og nå tydeligvis skal man ikke være våt. Det er helt naturlig å være våt ikke bare når du er kåt sånn du tenker på det. Det er også noe med hva du selv opplever som å være kåt og på en bestemt person og hva som er helt naturlig for deg som kvinne. Det er reproduksjonen som styrer dette. Jeg er helt sikker på at du kan finne ut mye mer om dette ved å titte litt utover å se litt annereldes på ting. Det er f.eks også sånn at damers kåthet og tiltrekning av det motsatte kjønn blir styrt av eggløsning. Dette har faktisk mindre betydning av hvordan du bare liker noen. Mange vet ikke dette men begrepet "verpesjuke" en myte. Høres ut som du er ung og uerfaren. Anbefaler deg å høre på Juntafil og å lese mer om sex på ung.no og tilsvarende. Finnes sikkert masse bare informasjon der ute som gir deg svar på alt du lurer på. Det er bare tull å gå uvitende rundt i infomasjonsalderen og tro det er noe rart/feil/ekkelt med å være våt. Det er verre når du blir eldre og tørker inn da vil du nok savne denne tiden.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv en samboer som blir veldig våt bare jeg legger hånda på låret hennes. Selv om hun ikke nødvendigvis blir kåt av det. Men starter vi da litt forspill blir hu så våt når hu blir kåt at det bokstavelig talt drypper og renner av henne.

Hadde også en eks som var ganske lik på den fronten.

Har også vært borti de som man skulle tro mangla den "slimproduksjon" for og gjøre det vått da det må stoppes og lubes under sex.

Alt er nok like normalt og jenter / damer er forskjellige men mange likevel like.

Under sex tenker jeg stort sett på at jeg skal gjøre det deiligst mulig for henne og ser ann på kroppspråk og ansikt og hører på pust og stønning hvordan det er.
Når hun er på topp er det brystene og "dåsa" jeg ser mest på. Fingrer / beføler klitten samtidig så ser ofte litt ned for og ha kontroll der også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er sexy med å knyte en tskjorte over hodet?
Vis hele sitatet...
Det får du ikke vite før du prøver.
Som regel to ting jeg tenker på under sex

1. Pupper er digg
2. Knip, knip KNIP!!

Du overanalyserer, sex skal være morsomt, noen ganger røft, noen ganger rolig, noen ganger kleint. Har hatt sex som har endt med latterkrampe fra begge sider, å det skal sies at den sexen er den beste

Tror de aller fleste gutter/mannfolk bare er happy bare vi har sex
Sitat av Tarm Vis innlegg
De fleste tenker vel at jo våtere damen er jo kåtere er hun på deg,noe som tydeligvis ikke stemmer i dette tilfellet
Vis hele sitatet...

De ter greit å snakke om sex, diskutere hva en liker og det bør folk gjøre. Men føler ikke noen trenger forklare våt mus eller morgenbrød, random stivert eller klissvåt truse.

Det er jo helt naturlig å ta våt mus til inntekt for egne ferdigheter, egen sjarm, eller at en har gjort noe rett. Vi vet jo av erfaring at musen blir våt. Om vi da treffer ei som er dryppende våt og som kommer veldig raskt, klart vi tar det som en seier. Og bare det å å tenke på at hun er så kåt at det drypper vil gjøre at elskeren hennes blir ekstra kåt.

Ingen vits å gruse den illusjonen. På samme måte som jeg ikke sier til en dame som våkner av at lemmet mitt banker på rompa hennes tidlig om morran at det skjer hver morgen, uansett om jeg våkner alene eller sammen med henne. Nå kan det jo selvsagt hende at jeg faktisk er våken alt og synet av henne forårsaket bankende lem, men jeg velger å la henne tro akkurat hva hun vil om det.

Om hun føler seg ekstra sexy ved å det banker lett på bakenden hennes er det jo bare et pluss for begge parter. Da blir det kanskje ekstra god stemning og morgensex selv om begge har full kalender. Og blir det ikke tid så gjør det kanskje dagen hennes litt bedre, og jeg er kanskje heldig å får uventet besøk til middag.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dough Vis innlegg
Trist hvordan fokus er tatt bort fra det naturlige med sex og kjønn. Det skal være barbert, opererte kjønnslepper og nå tydeligvis skal man ikke være våt. Det er helt naturlig å være våt ikke bare når du er kåt sånn du tenker på det. Det er også noe med hva du selv opplever som å være kåt og på en bestemt person og hva som er helt naturlig for deg som kvinne. Det er reproduksjonen som styrer dette. Jeg er helt sikker på at du kan finne ut mye mer om dette ved å titte litt utover å se litt annereldes på ting. Det er f.eks også sånn at damers kåthet og tiltrekning av det motsatte kjønn blir styrt av eggløsning. Dette har faktisk mindre betydning av hvordan du bare liker noen. Mange vet ikke dette men begrepet "verpesjuke" en myte. Høres ut som du er ung og uerfaren. Anbefaler deg å høre på Juntafil og å lese mer om sex på ung.no og tilsvarende. Finnes sikkert masse bare informasjon der ute som gir deg svar på alt du lurer på. Det er bare tull å gå uvitende rundt i infomasjonsalderen og tro det er noe rart/feil/ekkelt med å være våt. Det er verre når du blir eldre og tørker inn da vil du nok savne denne tiden.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke akkurat uerfaren, og hvorfor kaller du meg ung?
Det har ingenting med saken å gjøre.

Jeg trenger ikke at dere gir meg linker til ditt og datt, jeg ville heller høre hva DERES tanker egentlig var om dette. Dere som gutter, og om det er noe som dere reagerer på..
Fordi jeg VET faktisk (som sagt) at det er vanlig å bli våt osv. men jeg vet også at det er mange jenter som heller «skammer» seg over det. Og ja det kan faktisk noen ganger ødelegge stemninga for meg, spesielt når gutten reagerer på det ved å kommentere «Oh shit! Her var det vått!»
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av bianchi_89 Vis innlegg
En ting jeg ikke helt forstår. Om du ikke er kåt, åssen ender fingrene hans i trusa på deg ?

Når du sier du ikke er kåt oppfatter det du sier som at du heller egentlig ikke har lyst på sex den dagen?

Jeg tenker lite under sex. Liker når det kommer litt lyder fra partner, hun slår seg løs og ikke begrenser seg og ikke mist er våt.
Dama mi har litt samme tanker som deg ang. Ansiktsutrykk.
hjelper snakke om det

Viktigste for meg er at hun iallfall ikke faker og er 100% selg selv! Da får jeg automatisk en jævlig deilig sex så lenge hun har det godt

Har vært med samme partner 9 år og merker betydelig forskjell nå som hun faktisk slapper av og nyter det.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ha lyst på sex uten at jeg faktisk er kåt. Tror det er litt annerledes med jenter, da det tar litt lengre tid før vi da blir kåte og faktisk klar for sex.. men alltids unntak.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det å være kåt ligger mest i hodet vettu. dumt sted å spørre om dette egentlig for her er det bare masse ekle griser. jeg liker feks at jenter tisser på meg gjennom trusa og ned i ansiktet mitt. jeg tror du overtenker!