Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 11012
Sitter på noen brett med disse. 1mg Alprazolam. Brettene består av 15stk og er tekstet Galenika Beograd. Ksalol.

Har vert borti samma før med gode erfaringer ekenglig, bortsett fra at dem er jævla vanskelig å seponere. Så:

Jeg har testa urin og det slår kun ut på Alprazolam. Men er noe med disse, de slår hardere enn bilkjebein fra Apotek og smelter nesten før jeg får svelgt. Funker veldig bra til klinisk bruk og. Lurer bare om dere kjenner til disse og om dem er rett og slett bare jævla gode eller om det er tull her?
Er ett eller annet rart med de der.. alle jeg har snakket med syns de er dem beste. Tror kanskje det er noe med bindemiddelet dem bruker som gjør at de løser seg fortere opp og kicker hardere
Ja de var gode når jeg fikk dem også, overraskende gode til 1mg å være. Som nevnt over er det sikkert noe med bindemiddelet. Har opplevd noe ala det samme med forskjellige merker valium hvor generic diazepam ikke er på langt nær like gode som f.eks vival.
FuNcEd's Avatar
Trådstarter
Ja det gir forskjellig type rus på en sekser øl eller en slunt hjemmebrent selv om virkestoffet er det samme. Kanskje det er høy kvalitet og litt annerledes virkning selv med samme virkestoff på Xanax’n...?
Det høres veldig plausibelt ut Og en grei analogi.
Eventuelt så er det en stor batch der ute med falske galenika med en mer potent rc benzo. Ikke det at jeg tror det, men det er jo en mulighet. De jeg snakket med sier ikke at de fungerer anderledes som du sier, men at de kicker hardere og fortere.
Sist endret av Alge; 17. mai 2019 kl. 00:10.
Er nok bare at de løses opp letttere enn andre typer, og går fortere ut i blodomløpet. Gode de der, fikk nesten lyst på noen selv, men slutta med piller
FuNcEd's Avatar
Trådstarter
Ja ekke no spess anna rus sånn sett, men om jeg hviler middag etter ett parr så sovner jeg lett for å si det midt. Er vant med at Xanor gir en liten enegiboost og jeg blir mere kreativ. Funker bra etter en kopp kaffe da Det finnes jo stimulanser som gir forskjellig rus avhengig av produsent osv så er jo mulig det er kjemisk produsert på en annen måte enn di man er vant til
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Knowledge is power
Madrox's Avatar
22 4
Noen som vet ca sporings tid i urin for galenika ksalol 1 mg? 2-4 dager eller enda mer som med for eks blå valium?
Xan har en halveringstid på ca 6-11 timer. Multipliser det med 4 ganger og du burde være clean.
Knowledge is power
Madrox's Avatar
22 4
Alright, takker!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Xan har en halveringstid på ca 6-11 timer. Multipliser det med 4 ganger og du burde være clean.
Vis hele sitatet...
Da pisser man positivt på alle Alprazolam-doser over 0.25mg

Det er 5-8 halveringstider, jeg ville tatt utgangspunkt i 8 halveringstider eller minst 96 timer for å være helt sikkert. Etter 3.3 halveringstider er 90% ut og 10% igjen, 6.6 halveringstider 99% ut og 1% igjen og kan fremdeles spores.
(Jeg tar personlig uganspunkt i 8, 12, og 16 timers halveringstid ved enekltdoser på .5, 1 og 2mg)
Det vil etter 48 timer (4 halveringer på 12 timer) være 6.25% (0.0625mg) alprazolam igjen. Og med dagens lab-utstyr vil det kunne påvises ned til 0.5% (kanskje tilogmed 0.1% ved sykehuslab) av 1MG (0.005mg) er igjen i systemet.