Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3117
Hei!
Jeg og en kamerat hadde tenkt oss en tur ut idag, men er lei av klubber og dansing, og tenkte at det kunne være hyggelig å bare sitte rolig å drikke på en pub! Det vi lurer på da er om det finnes noen pubber eller egnede steder i Oslo, som er litt mer rolige/ intime, lettere sagt en god pub for unge mennesker? 20/ 26-år ca??
Digg å stikke på Buddha Biljard å ta noen runder og drikke øl.
Det finnes et sted som heter Tilt, husker ikke akkurat hvor det ligger men det er sjukt bra! Masse god øl, sånn airshuffle eller hva det heter, samt innebygd spillmaskin i bordene (med PacMan osv), chill musikk og lugn stemning, med mer. Anbefales på det sterkeste!
Tilt er absolutt og anbefale som brennesle sier
De har også en haug med gamle og nye pinballmaskiner stående i lokalet som man kan spille på mot polleter.
Oslo Mekaniske Verksted?
Sitat av Ammoniac Vis innlegg
Oslo Mekaniske Verksted?
Vis hele sitatet...
Koselig sted, men har 23-årsgrense (mtp at TS nevnte 20 år).
Alt over 20-årsgrense er veiledende og kun utestedets egen regel. Som regel møter du ikke mye motstand fra vakter/personale om du vil komme inn på 23års steder når du er 20.
Sitat av moret Vis innlegg
Alt over 20-årsgrense er veiledende og kun utestedets egen regel. Som regel møter du ikke mye motstand fra vakter/personale om du vil komme inn på 23års steder når du er 20.
Vis hele sitatet...
Som regel ikke nei, men noen vakter er helt nazi på aldersgrense. Kom ikke inn som 22 åring på 23 års grenser. Andre steder ber meg bare oppføre meg pent. Fordi jeg er så mye annerledes som 22 åring kontra 23? Gir mening.
Sist endret av Xernox; 13. mars 2016 kl. 22:15.
Cacadu, Verkstedet eller saras cafe i torggata er koselige brune pubber med 20-årsgrense i døra!