Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3412
Dette blir min første rus-rapport, tenkte det var morsomt å dele opplevelsen min ettersom at jeg syntes det er veldig spennende å lese andre rapporter .

Bakgrunn:
Jeg har brukt diverse rusmidler opp gjennom tiden, og har alltid likt den psykedeliske delen av midlene jeg har tatt. Dette er den første gangen jeg har prøvd LSD, og planlegger å prøve dette flere ganger i fremtiden.

Lørdag:
Jeg ble ferdig på jobb rundt 22, og ettersom at jeg har lest meg mye opp på sopp og lsd de siste dagene, bestemte jeg meg for at jeg skulle prøve dette i dag. Hørte litt rundt med bekjente for å finne ut om det var noen som hadde sopp på lager, men fant ingenting. Jeg ga til slutt opp på soppen, og heldigvis fortalte en kompis meg om at han kunne skaffe LSD. Det var da jeg bestemte meg for at dette vill jeg prøve, Jeg snakket så med vennene mine om det var et sted å henge og fikk svar av en kompis om at jeg kunne være hos han og at han også ville prøve. Jeg dro så til kompisen min og ventet på å få LSDen, desverre fikk jeg ikke stoffet før kl 06 på søndag, men etter 8 timer med hype og venting bestemte jeg meg for å ta det uansett.


Søndag:
Jeg og kompisen min fikk et par venner over som skulle passe på oss, de hadde egt ikke tenkt til å ta noen stoffer men endte opp med å røyke 2 bags. Det var greit for meg ettersom at jeg følte jeg kom til å ha greit med kontroll, og det gikk bra til slutt.
Vi fikk 2 sukkerbitter med 225-250uq hver og ble enig om å starte med halve, jeg gikk rett på sak og spiste min del imens kompisen min var usikker på å ta det alikevel. Jeg ventet ca 30 min og merket ikke så mye, og bestemte meg for å ta den andre delen. Men til min idioti tenkte jeg det var lurt å bite av den delen dråpen ble dryppet på og fikk derfor i meg mye mer enn forventet. Kompisen min bestemte seg for å spise sitt ettersom at han ikke ville at jeg skulle trippe alene, noe jeg er utrolig glad for. Jeg er sikker på at jeg hadde blitt gæren om jeg hadde gjort dette alene.

07:30
Jeg var ikke sikker på tiden, men på dette tidspunktet tok jeg et bilde på tlfen for å se om pupilene mine hadde blitt større. Etter å ha tatt bildet og sett på dette i sikkert 2 sekunder rablet det for meg, jeg fikk helt panikk av dette bildet og er i ettertid ikke sikker på hvorfor. Men jeg skjønte virkelig at jeg trippa.
Alt jeg så på "pustet" og alt var veldig grønt/rødt, moren til vennen min liker å male så det var bilder overalt i huset og alle bildene bevegde på seg.

På dette tidspunktet mistet jeg helt tidsbegrepet, jeg og kompisen min lå i en dobbelt seng sammen og snakket, men ingenting ga mening. Jeg kunne ikke kjenne kroppen min, og satt konstant og grublet over alt som skjedde. Tripsitteren vår lå sammen med oss, og alt vi snakket om ga null mening for han. Jeg og kompisen min kom fram til at vi var på lik bølgelengde, siden alt vi opplevde var nøyaktig det samme. Jeg var ikke lenger sikker på hvem jeg var og hvem kompisen min var, det føltes ut som at vi var samme person men jeg bestemte meg for å ikke tenke for mye på det.
Kompisen min følte konstant at vi loopet og følte at hver gang vi ble stille var starten på det vi nettopp hadde gjort. Jeg prøvde konstant og si at vi ikke loopet, men følte til slutt at loopen var at jeg sa vi ikke loopet.
Trippsitteren gikk ut av rommet siden jeg brått fikk helt panikk over at han var der helt uten grunn, og bestemte seg for at han skulle komme å sjekke om det gikk bra med oss hvert 3 minutt. I ettertid gir dette virkelig ikke mening for meg, ettersom at jeg trodde han kom opp en gang i timen og at vi hadde vært i den sengen for alltid.
Etter en stund følte jeg at jeg begynte å få kontroll på hva som skjedde, men dette freaket kompisen min ut. Han følte seg helt gæren siden jeg klarte å slappe av litt, imens alt var helt sinnsykt intenst for han. Men å slappe av var egt noe jeg gjorde for å prøve å roe han ned, han måtte komme seg ut av rommet for å skjønne at alt var vanlig. Men han klarte virkelig ikke å gå i fra meg, og hver gang han gikk ut at soverommet kom han tilbake og sa det var for skummelt. Jeg skjønte da at jeg måtte bli med han ut for at han skulle klare å gå ut, så jeg presset meg selv ut av den behagelige sengen og ble med han ned stua.
Jeg gikk så på do og følte at jeg tisset ut over alt, selvom jeg kunne se at strålen gikk rett ned i toalettet. det føltes ut som at jeg tisset i flere minutter siden jeg aldri ble ferdig, også hadde jeg egt ikke drukket noenting.
Vi satt så i stua en ting og snakket om alt mulig rart jeg ikke helt husker, men det begynte å roe seg ned.
Bestekompisen min som hadde sovet av seg en intenst hashtrip våknet så opp, og vi prøvde å forklare han alt som hadde skjedd, men vi kom fram til at han måtte ta syre selv for å skjønne det.
Det var på dette punktet vi bestemte oss for å ta en dusj.

Dusjen.
Jeg må nesten legge av et eget avsnitt til dette, siden dette er noe av det mest intense jeg noensinne har opplevd. Jeg elsker å dusje etter jeg har røyket, og ville derfor prøve dette.
Jeg gikk ned på badet, låste døra og begynte å kle av meg (siden jeg hadde på meg en sånn "sosse" dressbukse er dette noe av det vanskeligste jeg noensinen har gjort) jeg fikk av meg klærne og gikk inn i dusjen. I det jeg skrudde på vannet skrek jeg, jeg skvatt som bare faen, og prøvde å få kontroll på dusjhodet. Det føltes nesten ut som at jeg temmet en slange.
Imens jeg dusjet ble jeg helt desorientert, strålen ble usynlig flere ganger selv om den var på og jeg skjønte ingenting. Det føltes ut som at jeg var på en båt midt i en storm, og ble helt fascinert av å se musklene på kroppen min og tenkte at jeg var ganske "lean".
Jeg skulle så begynne å vaske meg, men fikk helt ocd og såpet meg inn flere ganger for å bli "ren".
Jeg tok shampo i håret og fikk helt sjokk når jeg puttet hodet under strålen.
Jeg sto så i dusjen en stund og ble helt fascinert over hvordan strålen forsvant og dugget på kabinnettet byttet konstant farge.
Kom meg ut at dusjen, og følte meg gjenfødt. Kledde på meg og gikk ut å fortalte vennene mine om hvor intenst dette var.
Klokken var så 11 på dette tidspunktet ( Vet dette pga et nytt bilde på tlfen)

Syren begynte å gå bort og jeg lo så intenst av alt, nesten litt sånn hashlatter. Jeg ble fascinert av å se ut, og alt var bare sinnsykt morsomt.
Jeg og kompisen min brukte å flere timer på å prøve å fatte hva som hadde skjedd.
Jeg ble så hentet av kjæresten rundt kl 20, og skjønte at det var umulig og sovne. Så vi kjørte til en kompis og hentet et par xanor for å hjelpe meg med å sove.
Jeg tok 4mg xan kl 23, og sovnet uten noen problemer. dagen etter følte jeg meg litt rar, så jeg tokk 4mg xans til gjennom skoledagen for å roe hodet. Dro til en kompis røyket litt, og dro tilbake til kjæresten kl 17. Vi skulle egt dra å trene, men ettersom at kjæresten min lå og sov la jeg meg ned sammen med hun. plutselig våknet jeg kl 0130 og så det var mørkt ute, og fikk helt panikk over hvor lenge jeg hadde sovet. Kjæresten min våknet hun også og skjønte ingenting hun heller. jeg sovnet igjen og våknet kl 08.


kort fortalt:
Dette er den mest sinnsyke opplevelsen jeg har hatt i livet mitt, jeg føler meg veldig glad i ettertid og gleder meg til neste gang jeg skal ta syre og for forhåpentligvis sopp har nå stacka opp med en del valium og xan til neste gang.
Unnskyld om det er dårlig skrevet, ville bare dele opplevelsen min. ting er fortsatt litt tåkete, men måtte skrive ned det jeg husker. Gi meg gjerne kritikk, også vill jeg si ifra til de som skal ta syre.
UANSETT HVOR MYE DU FORBEREDER DEG, GÅR DET IKKE Å VÆRE FOR BRETT PÅ TRIPPEN FØRSTE GANG. Og dere burde ikke ta like mye som meg, jeg har bare flaks at jeg ikke bæda

Jeg vill tilføye at jeg er sikker på at dette ikke var en badtripp, ettersom at jeg kan føle i kroppen at om jeg bada kunne dette vært 1000x værre og jeg har virkelig fått en helt ny respekt for psykedeliske stoffer.

Beklager også for skrivefeil, skulle gjerne fikset det, men klarer ikke finne ut hvordan jeg forandrer på innlegget haha

...
Sist endret av Bobbeltopp; 19. mars 2019 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herlig rapport! Kjente meg igjen i mye av det du skriver:-)

Skummelt med den der loopinga. Vanskelig å komme seg ut av den, helt sykt hvordan lsdn tar over hele tankegangen vår.