Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1692
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange J's får man av la oss si 1g hasj? Har aldri rullet selv før. Er det bedre å røyke hasj i pipe, og trenger man tobakk til å blande med da og? Tenker en relativ god høy, har blitt solgt mange ferdigrulla J's med effekt i det minste laget.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg liker og lage 2-3 j’s med 1g til rådighet

Bruker også tobakk når jeg tyr til maispipa.
Jeg synes det er en bedre smak på pipe, men bede high på joint.
Jeg synest ferdig sigaretter er bedre å mekke med når det kommer til både joint og pipemekk. Vanelig tobakk er for mye arbeid å klippe opp og tørke med lighteren som ofte resulterer i at jointen blir skeivbrent og dårlig trekk i. Legg litt tid og arbeid i mekkinga, så skal du se den blir bra En perfekt joint for meg er 0.2-0.3g hasj som er riktig varme tilberedt slik det ikke er småklomper man ikke får løst og pulverisert tobakk. Med riktig varme tilberedning kommer helt ann på type hasj, men jeg anbefaler å ikke holde flammen direkte på hasjen.
2-3 jointer. Tar du det derimot å røyker bong kan du få maaaange bong trekk på 1g
Anonym bruker
"Vettskremt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg blander mine ca 0,2g per. så 5 joints.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 sterke joints, eller 3 medium sterke joints, eller 4-5 svake joints.

Selv har jeg røyket i 10+ år, bruker bare 0.2 i hver joint, da med ca en halv sigg og i blårizla framfor longpapes
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2 sterke joints, eller 3 medium sterke joints, eller 4-5 svake joints.

Selv har jeg røyket i 10+ år, bruker bare 0.2 i hver joint, da med ca en halv sigg og i blårizla framfor longpapes
Vis hele sitatet...
Hvorfor blårizzla? tykkere papir, brenner fortere enn mekket og smaker mere.
Jeg ruller mellom fem og ti j's med 1g, ruller det altid i vanlige små papers så jeg bare kan røyke dem fort når jeg er ute å går! Nå beggynner det a bli litt lite effekt når jeg røyker sånn, men på starten kunne 0,1 være mer en nokk til at jeg ble ordentlig høy.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Bruker å lage cityjay med 0,2-0,3. Synes ikke så godt når man er ute og går. Det er bare å tømme siggen for tobakk og filter, sette inn et pappfilter fra kartongen og stappe mekket inn igjen
Kommer jo ann på toleranse og quality men jeg bruker å ha 0.3-0.5 per J. Pleier å bruke vanlige ocb papes med 1-2 rosta sigaretter. Røyker nesten daglig og gjør meg fin og god
På 1g brukar de bli 4-5 st för mig och tjejen, dvs 0,2 i varje (0.1 per person) är man fler så är de bara öka mängden ��
to til tre joints som flere har sagt er jeg enig i. Om du røyker på pipe, feks maisepipe med rullet avis eller flaske, aller helst vannbong i glass, så får man rundt 10 pipetrekk av et gram med god hasj. lysere harde typer må man ofte ha mer en 0.1 i trekket, men uansett når man røyker bongtrekk blir man mere fjern enn joint og av mindre hasj. Det er litt uvandt og rart første gang man røyker et stort bongtrekk, og "tørrbong" er hardt for haslen i lengda. Vil anbefale glassbong. Pipetrekk er helt klart best når man mekker med tobakk, 0.3 i en sig gir 3-4 trekk. ren hasj tetter bare rista, men ren pot går fint.

Vil legge til at om du bruker rulletobakk istedet for toastet sig bør du legge ta en klype og brette inn i et a4 ark og derettter bevege lighterflammen under arket der tobakken er. snu etterhvert. gjør dette til tobakken blir sprø. Vil du få skikkelig fin mekketobakk tar du en metallsikt (sånn man heller av vann fra pasta med) og sikter tobakken med knokene sånn at alt som ikke er fin tobakk blir igje i rista
Sist endret av Bluesky_; 13. januar 2019 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må man varme opp? Jeg bare smuldrer opp og legger det i tobakken.
kommer ann på hvilken type hasj. Lyse typer, kief pollen, og smuldre hasj, kan man gni rett inn i tobakken. Seige typer er best å klemme flate og så brenne jevnt med lighter så den bobler noen sekunder. Med en gang man slipper lighteren tar man litt av tobakken oppå hasjen og gnir alt sammen. Oljete hasj hat en tendens til å klumpe seg eller henge litt fast i fingrene, og noen ganger hvis det er mye klumper som ikke vil gå vekkk kan man la mekket kjøle seg ned litt så er det lettere å gni.
Sitat av Mikkel Rev 420 Vis innlegg
Kommer jo ann på toleranse og quality men jeg bruker å ha 0.3-0.5 per J. Pleier å bruke vanlige ocb papes med 1-2 rosta sigaretter. Røyker nesten daglig og gjør meg fin og god
Vis hele sitatet...
Bruker du opptil 2 hele sigg i en J? Hørtes utrolig mye ut. Synes selv 1 er mye.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Bruker du opptil 2 hele sigg i en J? Hørtes utrolig mye ut. Synes selv 1 er mye.
Vis hele sitatet...
Ja pleier å fylle dem helt opp. Får fint plass til 1-2 sigg i et papir. Kommer jo litt ann på papes også men pleier å bruke 1,5 til vanlige ocb.