Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2301
Hallo!

For noen måneder siden avtalte jeg en handel på facebook, med en person jeg kjenner godt. Siden dette er en god venn av meg stresset vi ikke noe særlig med handelen, noe som har endt i at han har glemt hva som ble avtalt. Nå vil jeg finne tilbake til samtalen hvor vi avtaler kjøpet.

Samtalen tok plass for tre måneder og en del tusen ord siden. Problemet er at selve samtalen virker for stor for å laste den.

Har testa på to forskjellige pcer, men ingen av de har klart å laste samtalen. Jeg satt også å bladde i tre kvarter på mobilen, men når jeg nærmet meg kræsjet den og siden ble lastet på nytt.

På forhånd; takk for svar!
Du vet at Facebook har en søkefunksjon for meldinger?
Når jeg er på pcen og vil finne noe som er skrevet tidligere i enn samtale så trykker jeg på "vis hele samtalen". Så ruller jeg langt opp. Kanskje heilt til første ord ble vekslet. Så trykker jeg på CTRL+F. Da kan jeg søke etter ord som står i hele teksten. Viss du for eksempel har kjøpt en sekk poteter så søker du etter "potet". Da får du sikkert opp at ordet "potet" er nevnt 10 ganger gjennom hele teksten og da er det bare å bla gjennom til du finner den aktuelle handelen.