Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4664
Har for første gang fått en "GWUI tracking" fra Amazon.com, og den sier så mye som "Available for pickup", men med undertekst "Oslo, St", selv om pakken skulle/skal leveres i Bergen.

Fire dager før denne siste statusen så stod det "Package transferred to local postal carrier for final delivery" med understekst City, St (tidligere samme dag/natt ble den visstnok "Completed customs clearance process City, St")

Dessverre har jeg ikke fått hentemelding verken digitalt eller fysisk i postkassa, og det er nå gått 4 virkedager. Sporingsnummeret fra Amazon.com er også dødt både hos Posten.no/Bring.no og PostNord.no.

Noen som vet noe mer om GWUI tracking? Google ser ikke ut til å finne noe veldig vettugt, men treffer andre transportører (som heller ikke klarer finne noe på sporingsnummeret).

Edit: Reddit ser ut til å hevde at GWUI er Geodis Wilson USA Inc., men deres tracking har jeg allerede prøvd (krever mitt postnummer for å få samme resultater som Amazon.com allerede har gitt meg). Mao kommer jeg ikke videre med tanke på å finne ut hvilken norsk transporter jeg kan besøke/kontakte for å få pakken min.
Sist endret av bashfoo; 30. mai 2019 kl. 20:20.
Jeg har pleid å få mine gjennom PostNord. Har lagt inn mine detaljer hos postnord (e-post og tlf), så alle mine pakker har blitt plukket opp automatisk av PostNord-appen.
bashfoo's Avatar
Trådstarter
Det har jeg og gjort, men skulle ønske jeg aldri gjorde det, for siden den tid, så har jeg kun fått sporingslenker på epost og SMS som ikke fungerer. Hver eneste url ender opp med "Fant ikke sendingsdetaljer for: 1234567890"
Det er ekstra morsomt når visse eposter fra PostNord ikke en gang nevner hvor jeg har pakker liggende å vente, kun teksten "Hei Odd Nordmann! Din pakke er klar for henting. Husk ID! Gå inn på din brukerprofil som inneholder viktig leveringsinformasjon. Klikk på link:
Mer informasjon om pakken
Hilsen PostNord AS"

Og som nevnt, selv hvis jeg tar sendingsnummeret fra Amazon og søker dette opp i PostNord sin app eller nettside (både innlogget og utlogget), så finner den ingenting.
Sist endret av bashfoo; 30. mai 2019 kl. 20:33.