Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 979
Er det noen andre som har gått av Buprenorfin som kanskje kan gi meg noe tips, fortelle hvordan de gjør det og hvordan formen blir? Og kan de kreve at jeg også skal gå av Zopiclone samtidig.? Reiser snart til Rogaland i en måned og Valdres etterpå. Om noen har vært der så pls fortell.....


Mvh JAH
Sist endret av Netraven73; 31. mars 2015 kl. 14:08.
Hei. Jeg har gått av buprenorfin flere ganger,og den snilleste gangen var i regi av lege. Jeg (mis)brukte subutex,og sto på 2 mg om dagen.
Legen trappet meg ned svært sakte. Til slutt fikk jeg 0,1 mg Temgesic annenhver dag i en uke - myk landing altså <3
Men hvis du skal på klinikk,hvorfor venter du ikke til du kommer inn der ? På klinikker bruker de trappe ned betydelig kjappere,men du er i det minste på den rette plassen for å gå av medisiner

Er det ikke 12-trinnsbehandling/Minnesota.modell i Valdres...?
Isåfall bør du være ærlig,åpen og villig - og stå på. 12trinnsbehandling er relativt intensivt med flerer gruppemøter om dagen.

Den som vil får til - dette klarer du