Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 7242
Parkettetterligning
Jeg flyttet til Trondheim for noen måneder siden og har litt lite å gjøre for tiden. Har lenge måttet melde pass på diverse treff siden jeg ikke har hatt muligheten. Nå som jeg har muligheten så tenkte jeg å spørre om noen er interesert i et treff den nermeste tiden? Tenkte for eksempel kommende helg en gang? Har desverre ikke stor nok leilighet til å ha noe sånt selv og har få ideer til hvor vi kan møtes (park er kanskje ikke så gøy i dette været). Har heller ikke veldig god råd som mange sikkert kjenner seg igjen i så er kanskje en ide med noe som er rimelig? Hvis noen har forslag og er interresert synes jeg det hadde virket veldig stas.

Lørdag 6. desember, 15:00 ved Torgkona, antagelig mot Mormors etterpå. Tråden oppdateres kanskje.
Sist endret av Jonta; 5. desember 2014 kl. 01:02. Grunn: Vi kom fram til tid og sted, og vil gjøre det lett å finne
Jeg girer meg på et trondheims treff! Jeg kommer opprinnelig ifra jæren og har bodd i byen her i 2 år nå. Det var på tide med et freaktreff her i byen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du sier lite om alder så jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå, er folk under 20 bør man kanskje se på cafeer som mulighet for treffsted?
Parkettetterligning
Trådstarter
Selv er jeg 20 år. Men jeg har ikke akkurat noe behov for å drikke. Ser for meg at det hadde vært veldig koselig med en kafe (der de selger øl) eller en bar/resturant. De som har lyst kan jo ta en fest hjemme hos noen eller dra på byen utover kvelden. Desverre har ikke jeg råd til ekstreme utskeielser men blir gjerne med på litt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg glemte helt av at man har jo f.eks steder som peppes og egon der de serverer øl og tillater de under 18 om de vil komme.
Parkettetterligning
Trådstarter
Fikk et tips om http://http://mormor.no/wp/
Har visstnok billigste øl i byen. Han som tipsa meg sa han trodde det var 40 kroner eller noe i den duren før 19.00
Går utifra at det er spiseplikt men tviler på at vi unngår det. Er folk interreserte? Har noen mer info eller andre forslag?
Sist endret av trappetryne; 3. desember 2014 kl. 22:33.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Du finner en drøss tråder om tidligere treff i Trondheim.

Selv synes jeg en matbit virker kjekt. Peppes i Kjøpmannsgata har vi vært på… et dusin ganger? Begynner å bli en god stund siden tho.

Om du har mulighet hjemme hos deg (som også er noe vi har gjort før) så stiller jeg gjerne opp til å være med på matlaging (pastamaskin woo!) om vi skulle gjøre noe sånt.

Jaja. I'm in hvertfall!
Sist endret av Jonta; 3. desember 2014 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Slenger meg vel på selv. Lenge siden det har vert noe treff nå ja
Om tidspunkt passer for meg så kommer nok jeg også, dere trøndere må bare belage dere på å høre godt etter når jeg snakker, hvis dere vil forstå! Jeg kommer nemlig ifra jæren på vestlandet! Hahahah! Dette blir skøy!

Mormors stue ser jo ut som en koselig plass, jeg har utrolig nok aldri vert der, men uansett det burde være bordplass til alle om det viser seg å være dårlig oppmøte! Samme hva det blir til så stiller jeg om tidspunkt passer!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Mormors er stas det ja, dog stappfult etter klokkeslett litt sent på kvelden. Så viktig at vi er tidlig ute isåfall.
Jeg bodde i Trondheim i fjor, og kan trygt si at Mormors er en veldig koselig plass med billig pils og vin Anbefales enten du er rik eller fattig
Sist endret av SoppVandreren; 4. desember 2014 kl. 02:31.
Æ e me. Når og korr? Ska introduser dæ / dokk for trøndersk finkultur. Etter ett og et halvt år i den byen her kan æ trygt kall mæ for kulturert byfis
Parkettetterligning
Trådstarter
Supert. Skal vi si 15.00 lørdag? Tenker at hvis det er mer enn 2 stk bortsett fra meg som kan komme så kan vi ta det da på mormors?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
kl.15 på lørdag. noen innvendiger?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Passer godt for meg. Dukker kanskje opp et kvarter senere eller noe.

For newbies: kutyme er at tråden oppdateres om folk flytter seg e.l. =)
Sist endret av Jonta; 4. desember 2014 kl. 18:50. Grunn: Fjernet dobbelt innhold
Mulig jeg også slenger meg på. Alltid lov med en pils etter eksamen?
Parkettetterligning
Trådstarter
Høres veldig bra ut. Skal vi si at vi kan møtes utenfor torget så folk som ikke vet hvor mormors er bare kan slenge seg på?
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Høres veldig bra ut. Skal vi si at vi kan møtes utenfor torget så folk som ikke vet hvor mormors er bare kan slenge seg på?
Vis hele sitatet...
http://bit.ly/1yjXuYm For de som klarer å lese kart!

Mulig jeg slenger meg med om formen ikke er for jævlig!
Jeg har muligens planer, men om jeg ikke har det kommer jeg også!
Hadde vært kult å slengt seg på! Hvem er folk da? Er selv 17 og studerer Media og Kommunikasjon
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Torgkona er vanlig møteplass. Om hun ikke har blitt kidnappet.

Fremmede folk fra Internett er lettere å finne enn man tror. «Heisann! Er dere her for å møte fremmede folk fra Internett?» har funket for meg mange ganger.
Sist endret av Jonta; 4. desember 2014 kl. 22:33. Grunn: Fjernet dobbelt innhold
Parkettetterligning
Trådstarter
Ja hadde kanskje vert en god ting. Hvis jeg ikke tar feil så befinner torgkona seg ved krysset imellom Munkegata og Presidentveita? Ihvertfall på torget noen stenkast unna han Olav.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om folk ikke finner fram er det bare å PM-e meg for tlf-nummer =)
Sitat av agsel Vis innlegg
Jeg kommer nemlig ifra jæren på vestlandet! Hahahah! Dette blir skøy!
Vis hele sitatet...
Av nysjerrighet. HVor på jæren kommer du fra?
Parkettetterligning
Trådstarter
Kommer nok 5-15 min forsent. Er dere ikke på torgkona går jeg direkte til mormors
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Blir litt sen selv. Kroppen sammarbeider ikke helt fra i natt..
Må dåkk kos dåkk førbainna jåsskuka!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
5 stk til nå. Beveger oss mot Mormors nå.

Sitter ute bak i et hjørne.
Sist endret av Jonta; 7. desember 2014 kl. 00:39. Grunn: Fjernet dobbelt innhold
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Takk for ett hyggelig treff
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jess! 4 nykomlinger og greier.

Flott initiativ fra trappetryne =)
Sist endret av Jonta; 7. desember 2014 kl. 00:42. Grunn: Fjernet dobbelt innhold