Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 765
Mobil: Har lyst til å kjøpe meg SE K750i, men lurer på om jeg skal vente en måneds tid... Såvidt jeg vet så ligger ringkontant og abonemanga på circka 3 høvdinger vær..

Reklame:"In the cool of the evening when..." En sang fra canal+ reklame, som reklamere om after the sun filmer, dvs filmene etter kl 10 på kvelden..
Noen som kjenner seg igjen ?

Den syke tingen:

En kompis av meg har lyst til å sulte seg selv i en uke, dvs, lite mat, lite vann og minst mulig bevegelser.. Er det noen som har noen bra for\mot argumenter... Vil ikke at han skal daue.

Også en siste ting... Noen som vet om noen platespillere til salgs, ala rockola 449 ?

Også enda en ting som bare skjedde nå, er det noen andre der ute som opplever mss problemer fra telenor ? får neither sendt nor mottatt...
Sist endret av ole-k21; 2. juli 2005 kl. 00:46.
Han dør nok ikke. En kamerat prøvde selv dette og han holdt på helt til han besvimte og var borte i 10-15 sec. Ta turte han ikke mer og skjer nok noe sånt med kameraten din også.
Trådstarter
13 0
Hvor lenge holdt kompisen din på da ? 3-4 dager ?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
først av alt... litt av en post

gå for k750i tror ikke du sparer så mye på å vente en måned

Den sultinga er det bare negative sider med.. (spørs jo litt hva dere mener med sulting), men ville på det sterkest anbefale å IKKE prøve det i det hele tatt. Går utover hele kroppen på en gang og dehydrering er LIVSFARLIG... Særlig i denne varmen. Ved dehydrering trekkes væske ut av cellene og fra blodbanan, slik at cellenes funksjon blir hemmet dehydrering kan også evt føre til ødem (ansamling av væske på steder i kroppen det IKKE skal være væske (lunger mm.)) Når du er dehydrert er sjansen for overoppheting (hypertermi) stor siden en ved store vesketap ikke lenger er istand til å svette.


edit: har mange flere gode argumenter men med mindre dere har kjennskap til patofysiologi er det vel smålig bortkastet :P
Sist endret av Bill_Gates; 2. juli 2005 kl. 00:56.
Bare han ikke drikker så alt for lite vann, går det vel bra. Merk: Vel.