Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 11780
Sitat av ZODORiX
10 er max 1 er minimum.
Om dama er strøken er det en 10er, hvis hun ser ut som hun kommer fra rett fra helvete, kan det var -10 til 1
Vis hele sitatet...
Angivelig en tier: http://imdb.com/title/tt0078721/
Sitat av soetnos@dANI
Denne posten er vel for lengst gått ut?

Siden dama har forsvunnet for lenge siden...
Vis hele sitatet...
eller kanskje hun flytta inn og de fikk 2.4 barn og huslån og ble gift og feirer gullbryllup nå i kveld?
Jeg sitter her med skallebank som ikke ligner grisen og samme problem.. Min var en 8 av 10 da
Jeg tror det er alkoholen som gjør det,
..
Trådstarter
Snakka med folk på jobben som visstnok var på samme stedet som meg. Først sa han ene at hu var 4/10 maks. Jeg trodde han kødda, så spurte jeg ei jente (dem kødder aldri med slikt).. Hu gav meg den utfyllende informasjonen om at hu jeg var med var "bigrimmme". Det er da Sandnesisk for at jeg er jævlig glad for at jeg var så full at jeg ikke visste hva jeg gjorde og at jeg kan skylde på det. Det er også Sandnesisk for at jeg er en j ævlig idiot som faktisk la ut om dette til hele nFF
duxo: Hva er Sandnesisk?
Mye mulig ulysses.

hunk: Tror det er dialekten fra Sandnes han mener