Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 3280
Hei! Eg såg nett ein reklame på TvNorge som reklamerte for eit nytt tv-prog. Dei ville ha folk som aldri har rørt ein fotball til å spele i saman på eit lag.
http://www.tvnorge.no/nyheter/tvnyheter/1242247

TVNORGE er på jakt etter 16 nerder som kan bli landets nye FOTBALLHELTER på et helt nytt FOTBALLAG!

Passer beskrivelsene under på deg? Du er:
• Mann, ca. 20-30 år
• Bosatt i Oslo-området
Nerd! M.a.o. du har en altoverskyggende hovedinteresse eller hobby som du behersker på et langt høyere nivå enn det som er vanlig. Som for eksempel kan være dataprogrammering, fysikk/kjemi, astronomi, rollespill, lyd, meteorologi, frimerker, black metal, tegneserier, innsekter, osv., osv.
Du har ingen problemer med å innse at dine interesser til tider overskygger alt annet.
• Sjarmerende
• Intelligent
• Selvironisk
• Ha anledning til å delta på faste treninger to ganger i uka, samt på ulike arrangementer og aktiviteter ut over dette, spredt utover hele høsten 2005
• Svært lite interessert i sport generelt, og fotball spesielt!
• I dårlig form!
• Fleksibel i forhold til tiden du har til disposisjon


Dette må jo passe alle anti-fotballidioter her på nFF!
Det hørtes jo kjempe bra ut... Det frister litt å drite seg ut på offentlig tv, og spess i fotball da! Men jeg tror jeg ikke er nerd nok.
Dette kunne ha passa perfekt til meg, hadde det ikkje vore for at eg av ein eller annan mongo grunn har blitt meir sporty og aktiv (damn you idol og idealene mine). Og sjølvsagt faktum at eg er under 20.
[COLOR=White](bur heller ikkje i oslo-området)[/COLOR]
Fotball, handball og skihopp er satans verk!
*meldt seg på*

Genitalt.
Passer utmerket for min del, det der Utenom alderen. altså
Alt passer jo! Bortsett fra det med dårlig form..
Utrolig orginalt konsept!

Blir nesten verdt å se på tv for det der.
Heh, muligens en god idè fra TVN denne gangen, istedenfor å pøse på med alskens konsept som de allerede gjør.
hawkai's Avatar
Trådstarter
dei har jo fleire "reality"-prosjekt på gong! Blant anna eit
der 20 ungdommer sendes 50 år tilbake i tid til en 1950-talls internatskole.
Vis hele sitatet...
http://www.tvnorge.no/nyheter/tvnyheter/1230475
tg05-crew listen fikk vite dette for lenge siden
Sikkert mange freaker her på forumet som passer til det
Skulle meldt på far på dette. Stakkarn hadde kanskje måtte ha rørt litt på seg. Stakkars mann.
Haha, min lillebror og en del av vennene mine påstår at de skal melde meg på dette..
Jeg er jo fotballhater delux! Værre sport finnes ikke, så skjønner ikke helt hva jeg har der å gjøre!
Forstår ikke helt prinsippet med dette programmet.. Skal de spille fotball? Hvilken kronidiot melder seg på noe sånt og hater fotball?
Såg ut som q_Werty gjorde det nett.. -Og han kalte det til og med genitalt!
Sist endret av Denethor; 16. mai 2005 kl. 02:02.
Raymond: Du passer jo perfekt da. Det de vil ha er og drite ut folk i starten med hvor dårlige de er i fotball. Så etterhvert som de trener som et fotball lag skal vi seerne se hvordan de blir bedre. Det er en combo av trennings realty og mobbing av oss late nerder!
• Nerd! M.a.o. du har en altoverskyggende hovedinteresse eller hobby som du behersker på et langt høyere nivå enn det som er vanlig. Som for eksempel kan være dataprogrammering, fysikk/kjemi, astronomi, rollespill, lyd, meteorologi, frimerker, black metal, tegneserier, innsekter, osv., osv.
Vis hele sitatet...
Hva med de som er nerder som er feks. sinnsykt seig i fysikk/kjemi men også en brukbar fotballspiller, hva hindrer de å melde seg på? De passer inn på beskrivelsen som jeg ser det, man bør jo ikke være interresert i fotball for å kunne spille fotball.
Dword: du glemte dette kravet.
• Svært lite interessert i sport generelt, og fotball spesielt!
Vis hele sitatet...
Sitat av Luric
Dword: du glemte dette kravet.
Vis hele sitatet...
nei, egentlig ikke
Sitat av dword
man bør jo ikke være interresert i fotball for å kunne spille fotball.
Vis hele sitatet...
Har man ingen interesse for fotball så er man som regel veldig dårlig i det. Men det finnes så klart untak.
Jeg meldte meg på, og jommen ringte de meg ikke i dag og sa jeg skulle komme på intervju. Men aldri i livet om jeg gidder å være med :P
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jo, kom igjen q_Werty! Still på trening med søppelnerd-tshirt eller noe
Ja, vi må han noen der som representerer nFF. Kom igjen, q_Werty!
Neh, gidder faen meg ikke spille fotball dag ut og dag inn hele sommeren. Og det finnes da ingenting lavere en reality-tv? Jeg er da ikke desperat.

edit: Men jeg stikker på intervjuet om jeg ikke har noe annet på agendaen.
hawkai's Avatar
Trådstarter
Det er bare 2 ganger i veka. Dette er jo de tynnes svar på tjukkholmen! Sikker på at du ikke er litt desperat?
Høres bra ut detta....blir gøy å se svette ølmager på tv
Jeg hadde meldt meg på tvert om jeg hadde bod i oslo-området. Jeg tror jeg overgår de fleste når det gjelder dårlig kondis. Det er tungt å gå.

Scha
/me stemmer for at q_werty drar
Dette må jo bli bra!

Sitat av vidder
/me stemmer for at q_werty drar
Vis hele sitatet...
skulle lagd poll på den!

/me stemmer også for at q_werty drar
Kom igjen q_Werty! Du har fått deg en hengiven tilhengerskare som vil hylle deg og ditt åsyn på fjernsynet!
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
heia q_Werty!

forventer at du stiller på TV med søppelnerd/nff/intærn lagger tskjorte
Er med på å heie på q_Werty jeg også
q_Werty: Still opp med brillene!
q_Werty: Still opp! Enig med Cthulhu, ta med deg brillene.
Synd jeg ikke fikk prøve de på TG

Forsåvidt er jeg enig, reality er søppel, men hvis en fra nFF melder seg på er det verdt å se på.
Sitat av eppes
Forsåvidt er jeg enig, reality er søppel, men hvis en fra nFF melder seg på er det verdt å se på.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo egentlig an på hvem som blir med.
Det er jo en del søppelnerder her.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Det hadde vært fantastisk artig med en nffer i dette programmet!

q_Werty: Din deltagelse hadde varmet mangt et nff-hjerte!

Når er det intervjuet finner sted, forresten?
Sist endret av Dekilaz; 18. mai 2005 kl. 18:19.
q_Werty: Du har jo allerede sikret deg en solid fanbase. Trenger du flere grunner til å være med?

Meld deg på, og gå med en nFF t-skjorte. Blir sikkert veldig gøy på IRC hver gang programmet går.

"q_Werty på tv."
Sist endret av pinnsvinet; 18. mai 2005 kl. 18:36.
"Ja, og hvorfor meldte du deg på?"

"Mange folk uten sosialt liv som jeg attpåtil ikke kjenner sa at jeg skulle gjøre det."
Sitat av Cthulhu
"Ja, og hvorfor meldte du deg på?"

"Mange folk uten sosialt liv som jeg attpåtil ikke kjenner sa at jeg skulle gjøre det."
Vis hele sitatet...
Jeg hviler min koffert. (I rest my case.)
q_Werty : Sier en ting Reality serier drar damer
Og akkurat denne realityserien drar sikkert DRITMANGE damer!
Jeg har kjæreste, og hun vil gjerne IKKE være sammen med en som har vært med på reality show. Sorry gutta.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg buuer på deg. Tenk at du kunne gjøre noe slik mot NFF. Det som låg ann til å bli tidenes beaste reality serrie.
You've been pussy whipped, for å si det mildt
Det er sikkert bare noe hun sier q_werty, hvis hun elsker deg så dropper hun deg ikke for en bagatell som det, og hvis hun gjør det så er hun ikke mye å samle på.

Derfor ikke skuff oss, vi kan aldri være dama di men faen så gode kompiser vi kan være.

Dra dit mann, for oss i NFF.
Dessuten, q_werty, alle damer digger en veltrent og frisk kropp. Dette er altså din sjanse til å få dama di til å falle enda mer for deg. Med andre ord er du i en vinn-vinn situasjon.

Kom igjen, gjør det for nFF. Vi stoler på deg
Pingle ! Comeone
q_werty mener du viklig og si at dame de er viktigere enn nFF?
master namer
elodin's Avatar
Sitat av q_Werty
Neh, gidder faen meg ikke spille fotball dag ut og dag inn hele sommeren.
Vis hele sitatet...
Innstillingen er perfekt.


Bra når du kommer på intervju da:

"Hvorfor vil du være med på dette?"

"En gjeng søppelnerder på et forum tvang meg "
Vil heller være nerd enn og være med på realityserie om fotball, eller reality i det hele tatt. Tanken på alle som for forskjellige meninger om deg "skremmer" meg litt. De som sitter hjemme og ser på det sier "han der fyren der, han er stygg og taper". Ikke at vi får vite det men.
▼ ... over en måned senere ... ▼
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282518

Noen her som endte opp med å melde seg på? q_Werty?