Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 856
Nå har jeg altså havna i ei lita klemme.
Jeg sitter nemlig her og lurer på om jeg skal bestille fly til Oslo imorra for å få med meg Iron Maiden i Spektrum. Det jeg da sliter med er at flyturene kommer på 2,5k. Noe som river hardt i en stakkars smågutt sin økonomiske tabell. Attpå vil hotell også komme på prislista.

Så det jeg lurer på da, er om det er noen keege (er det ikke det dere sier der borte?) karer som ønsker å gi meg husly for ei natt. Jeg kommer til å ta flyet hjemover igjen klokka 10 eller noe påfølgende morgen.

Speak up, helst litt kjapt
Hm, vi skal ligge på anker hostel ligger over natte for 155,- Men vi er 5 stykker på et 5 manns rom. MEN, der har de sånn at er det 3 stykker som har booket et 4 manns rom, får du den siste for så og så mange kronene. Ring på: 22 99 72 10 og hør hva de har til deg. Vi skal ha vorsh tenker jeg, på rommet.

Sjekk ut: http://www.ankerhostel.no/

PS: Trenger du billett? Faren min kunne ikke ser du, så den tar jeg med imorgen til Oslo.
..
Trådstarter
De jeg skal med skal også på Anker Hostel.. Tenkte jeg skulle prøve å snike meg inn der da..
Hmm.. Hvor mye skal du ha for den da?
Hva gir du?
Skal ikke ha noen blodpris.
..
Trådstarter
Tre pinner og en sjokolademuffins?
Vet ikke hva veildende utsalgspris er engang jeg, så du må nesten nevne noe du.
Koster 450,-
pluss 20 kroner i avgifter.
For å si det sånn jeg selger den ikke over 600,- uansett.
En 500,- lapp holder i lange baner, så lenge ingen byr over
Send meg en PM så kan vi utveksle nummer