Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 995
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, godtfolk! Det har seg slik at jeg nærmer meg slutten av en adhd utredning hos volvat. Nå har jeg fått et skjema for somatisk undersøkelse.
Her står det blandt annet at jeg skal ha puls og blodtrykk, blodprøver, EKG og lignende.

Det står også "Utelukk kontraindikasjoner for sentralstimulerende midler" Et punk nede står det:

"- Kjent rusproblem
NB! Fersk urinprøve - Narkotika-Screening (Obligatorisk)"

Er dette til å tolke som at jeg MÅ ta dette under undersøkelen eller at jeg MÅ ta det hvis jeg har et kjent rusproblem?
Ser ut til at jeg må ta denne prøven ganske fortløpende for å kunne sendes videre til psykiatiker for medesinering.

Her har det seg slik at jeg har røyket en del hasj for en stund tilbake, men kuttet veldig ned på det til kanskje 1-2 ganger i måneden. Sist jeg tok det var 2 joints på deling under 17. mai. Jeg bruker også Attentin og Avuvanz i forbindelse med eksamenstiden.
Er det noen som har tips for å komme seg i gjennom denne urinprøven? Jeg har hørt at å drikke mye vann, ta kreatin og drikke mye gatorade skal funke.
Hei du! Det er en søkefunksjon her, det har blitt skrevet mange tråder om den samme tematikken og jeg anbefaler å lese litt i de andre trådene.

God kveld
[quote=Jerna;3829300]Hei du! Det er en søkefunksjon her, det har blitt skrevet mange tråder om den samme tematikken og jeg anbefaler å lese litt i de andre trådene.

Tja, svarer kanskje litt vagt på deler av inlegget, men ser frem til svar på det andre også
Hvis du kun røyka 17 mai, og det var et enkelttilfelle for 1uke+ siden, så er du nok ren nå.
Tror du er safe men i værste fall kan man bruke syntetisk urin som er lovlig og bestille på nett
▼ ... over en uke senere ... ▼
Amfetamin skal vi få, men røyke litt går ikke?? Jeg får Attentin, men ikke på blå resept, så må Betale dyrt for å ikke måtte pisse. Men Dog bruker det så lite som Mulig, det er noe i dette preparatet, som jeg ikke liker i lengden. Skulle gjerne fått fengselslmdedisinen igjen. Dexamfetamin og Dexidrin. Desverre kunne dem ikke gi det med meg ut. Et System fra Molboland og bakvendtland. Bare at man Må begynne med Ritalin er Skremmende. Er vel et Fåtall som ikke har store bivirkninger. Jeg får Angst fra Helvete av det.

Tror du vil gå fri, men det kommer an på matabolismen din og kroppsfett, jo mer jo lenger tid. Skal du safe deg, kjøp syntetisk og lag deg en liten innretning
Sist endret av Nietszche; 1. juni 2023 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
dette svaret kommer nok i seneste laget for vedkommende som startet tråden, men kan være nyttig informasjon for andre som leser; etter at du har gjennomført adhd utredning og fått diagnosen så må du vise til 3 måneder med reine urinprøver før du får starte opp med medisinering. jeg regner med Volvat også driver denne policyen selv om det er en 'privat' klinikk.
Sitat av aperunk Vis innlegg
dette svaret kommer nok i seneste laget for vedkommende som startet tråden, men kan være nyttig informasjon for andre som leser; etter at du har gjennomført adhd utredning og fått diagnosen så må du vise til 3 måneder med reine urinprøver før du får starte opp med medisinering. jeg regner med Volvat også driver denne policyen selv om det er en 'privat' klinikk.
Vis hele sitatet...
Men det er bare de som har rus i journalen. Ikke hørt om andre som har måtta igjennom det hverken privat eller offentlig.