Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 205
Anonym bruker
"Fiendtlig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar 1-2 mg subutex daglig i nesa. Knuser og snorter det. Har fått toleranse og merker ingen rus. Har lyst til å slutte.
Jeg vet at sub har lang halveringstid. Blir dette endret i forhold til hvilken inntaksmetode man bruker?

Kommer abstinensene fortere ved nasal bruk? Og er virkningen av sub kortere ved å snorte det?

Jeg lurer fordi jeg var uten i tre dager forrige uke og på tredje dagen merket jeg at formen var kjip.
Men ikke så kjip at jeg ikke skal klare meg gjennom.

Abstinenser på sub, når er man frisk igjen?
Slutt! Kastet bort 10 år av livet mitt på det der. Sluttet for 1 år og 4 måneder siden. Sliter med ettervirkninger ennå. Begynner du å skyte har du virkelug rotet det til. Da blir du så hekta og må ha påfyll hele tiden da du blir mer hekta på nåla enn noe annet. Det gir deg absolutt ingenting. Bare ett evig sug og null rus. Meningsløst hele greiene.