Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1230
Er en i klasen jeg har JÆVLIGT lyst til å bombe med mail kan dere si noen enkle mailbombere? og hvor jeg kan laste de ned?!!!
Google vet det meste.

http://www.madalf.ru/soft/mail/kaboom_3.rar

Den eneste mailbombern jeg har prøvd, og det var for mange år siden... Men funker bra, tror det er den beste du finner..

Men liten vits hvis du skal bombe noen som har hotmail konto da det bare er å trykke block engang så forsvinner alle mailene... Kan jo prøve å finn en som generer tilfeldige mailadresser da.
hva er en mailbombe
Trådstarter
53 0
Opprinnelig postet av n0||i
Google vet det meste.

http://www.madalf.ru/soft/mail/kaboom_3.rar

Den eneste mailbombern jeg har prøvd, og det var for mange år siden... Men funker bra, tror det er den beste du finner..

Men liten vits hvis du skal bombe noen som har hotmail konto da det bare er å trykke block engang så forsvinner alle mailene... Kan jo prøve å finn en som generer tilfeldige mailadresser da.
Vis hele sitatet...
FAEN det er jo Trojan Horse!
erre sikkert ikke. mange antivirus progs dreper slikt.

men, skal du ha en skikkelig mailbomber, stikk på www.vbcode.org og søk etter "wintasks"
jeg har et enkelt program som hvor du kan organisere mailinglister og bombe. Ganske nyttig med en del variabler og greier. Gjør jobben, heter ogriganlit nok "MailBomber"
hva er en mailbombe
Vis hele sitatet...
Et program som sender masse mail.
vbcode siden finnes ikke :/
Opprinnelig postet av zipper
FAEN det er jo Trojan Horse!
Vis hele sitatet...
antivirusprogrammer tror det er en trojan horse (det samme med mange andre trojaner). Men bruk på eget ansvar, kan ikke garantere at den ikke er infisert av det alikevel...
Jeg har en side som du kan sende spam fra(som jeg har laget selv), du spesifiserer antall mail selv. PM meg om du er intresert.
tøm pm boksen din :P

full..