Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2521
En gang i året møtes hele familien til en stor sammenkomst.
Vi slår som vanlig ut håret med piano spilling og beat for beat på tv'en!



Bildet er tatt av Harp0 (DC hatt)
med 10-17mm fisheye
Kul "fisheye" effekt du har brukt, bildet skiller seg litt ut fra de andre du har laget...
Off-Topic: mmm... Frokostjuice.
Det eeeeneste jeg la merke til... Han som står bak gardinen ser ut til å ha en fot?

Ellers, artig manipulert, bra gjennomført!
Dette som kalles å møte seg selv i døra?
Mora deres må ha slitt som faen da dere først så lyset.
Jeg lurer på hvordan du har laget dette bildet, er det etteredigert i ps eller?
er det ikke bare å ha kameraet på et stativ, sette på timer på kameraet, og stille seg på forskjellige steder flere ganger.

Og etterpå smelter du bildene sammen i Photoshop
Riktig fulloggal!
Bare setter dem oppå hverandre i layer og pusser bort det man ikke skal ha med. Ganske så simpelt egetlig! Men gøy er det
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av OracIe
En gang i året møtes hele familien til en stor sammenkomst.
Vi slår som vanlig ut håret med piano spilling og beat for beat på tv'en!



Bildet er tatt av Harp0 (DC hatt)
med 10-17mm fisheye
Vis hele sitatet...
Kult bilde.

OT: Hvem faen drikke (frukt?)juice når de spiller piano? Evt når/hvis de står bak gardina?
errr... det er fordi fruktjuice er ubeskrivelig godt
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Begynner å bli oppbrukt konsept, bra gjennomført though. Er ikke imponert før jeg ser noen med seg selv i en massiv penetrasjonsorgie.
Sitat av Turbolego
Kul "fisheye" effekt du har brukt, bildet skiller seg litt ut fra de andre du har laget...
Off-Topic: mmm... Frokostjuice.
Vis hele sitatet...
"Fisheye effekten" du prater om, er ikke "brukt" i etterkant. Bildene ble tatt med mitt Pentax K10D og et 10-17mm fisheye objektiv fra, nettopp, Pentax.
Sist endret av Harp0; 6. januar 2008 kl. 00:41.
pølsefest femtitusentegn+2
Utrolig kult, jeg er iallefall litt imponert. Fisheye er en linse, en ganske så fet type linse hvis du er 'brettentusiastfotograf'. 180grader kan man se ved bruk av den. Husker jeg og en kompis fikk en slik linse av en familiefotograf, han sa at han ikke hadde bruk for slike linser lengere, fordi de var så mainstream da de ble for første gang brukt at de til dags dato ikke var inn lengere.
Sist endret av ResQ; 6. januar 2008 kl. 01:31.
hahaha jeg trodde på først at det var familie bilde ble litt sjokka

men så skjønte jeg det lol


anyway, tøft! digga bildet!

hva brukte du ? PS(versjon) ? isåfall hvordan får du fisheye effect på PS?
Sitat av piratos2k

hva brukte du ? PS(versjon) ? isåfall hvordan får du fisheye effect på PS?
Vis hele sitatet...
Om du skal satse på fisheye bilder, er det mye bedre å ha en ekte fisheye linse, men du kan til en viss grad gjøre noe i PS, gå inn på filter -> Distort -> Lens Correction
Da får du opp et nytt vindu i PS, så er du nødt til å stille på "Remove distortion". Alle de andre kontrollene innpå dette vinduet hjelper deg med små detaljer rundt "Lens Correction", så bare tull litt rundt med de så får du et greit resultet, men husk at kvaliteten blir dårlig som regel.
Sist endret av ResQ; 6. januar 2008 kl. 17:36.
Sitat av piratos2k
hva brukte du ? PS(versjon) ? isåfall hvordan får du fisheye effect på PS?
Vis hele sitatet...
Les hele tråden. Fisheye effekten er ikke etterredigert i PS. Vi brukte kameraet mitt, og jeg har en 10-17mm Fisheye.
Din tryllemaker! Det der går jo ikke ann! Derav magi!

neida, tøft bilde hvorfor har ikke han bak gardina 2 føtter?
Sitat av MannY
Det eeeeneste jeg la merke til... Han som står bak gardinen ser ut til å ha en fot?

Ellers, artig manipulert, bra gjennomført!
Vis hele sitatet...
Han som spiller piano har ingen ? :P
Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men hvorfor har alle i familien din på seg samme klær?
Sitat av Harp0
Les hele tråden. Fisheye effekten er ikke etterredigert i PS. Vi brukte kameraet mitt, og jeg har en 10-17mm Fisheye.
Vis hele sitatet...

nei takk
Sitat av dynamite
Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men hvorfor har alle i familien din på seg samme klær?
Vis hele sitatet...
Haha seriøst ?
Sitat av Crimatix
Haha seriøst ?
Vis hele sitatet...
Nei, bare litt krydder i tilværelsen
har du gult tak, vegger, duk, gitar, sofa og blå snø?
har laget en del slike, men denne tok da kakepynten av min
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jævlig bra bilde

Sitat av dynamite
Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men hvorfor har alle i familien din på seg samme klær?
Vis hele sitatet...
Hm, han har kopiert personene :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av galningen
har du gult tak, vegger, duk, gitar, sofa og blå snø?
Vis hele sitatet...
Det heter lys, og ja, det dere 'dødelige' ser på som hvitt lys er egentlig ganske gult.

Led's etc er det nærmeste man kommer hvitt uten å ha xenon pærer etc.
Sist endret av Dodecha; 22. januar 2008 kl. 20:55. Grunn: skriveleif
var vel egentlig bare et hint om å bruke riktig hvitbalanse..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg la merke til flere føtter som var "transparent". + da den ene foten som manglet på han bak gardinene.

Men ellers så likte jeg bildet! Var stilig, og jeg likte plasseringene av folka :P Humoristisk