Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1509
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
god kombo?
Anonym bruker
"Overrasket Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, dødelig.
Her er et godt tips slutt å spam forumet med 20 tråder på en time med amatør spørsmål om rus, du virker altfor ung og uerfaren til å ha interesse for rus så gjør deg og andre en tjeneste å hold deg unna.
Hadde vel holdt meg unna å skyte piller men null problemer å blande rivotril og speed i seg selv. Hvor dødelig det er har jeg mine tvil om
Først må du finne ut om rivo er vannløselig.
Om ikke blir funken liggende igjen i filteret.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar selv aldri speed hvis jeg ikke har rivo å blande det med.
Alt med måte, rivotril dreper en absolutt ikke så lenge det brukes som en "chill pill" hvis det trengs, og eller dagen der på.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det. Funka dårlig eller vel ikke i det hele tatt. Eneste jeg har følt at funker litt i smellen av benzo var de grønne rohypnol 542. Hele sprøyta ble blå da så kan muligens ha vært innbilning. Men ble mere rusa på å svelge filtera enn på selve smellen når man snakker om benzo hvertfall. Ikke verdt det
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De rohypnolene var insane gikk rundt me blå tunge i dager som jeg ikke husker annet enn at jeg poppet noen piller plutselig var det 3dager senere
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det her minner meg om når Svein fra Petter Uteligger ringer Julen inn med et halvt gram heroin, 1 gram amfetamin og toppa det hele med 2 2 mg rivotril i samme smellen og satt den i skinka.

Angående det, er det «trygt» å skyte piller i en muskel? Med tanke på blodpropp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det her minner meg om når Svein fra Petter Uteligger ringer Julen inn med et halvt gram heroin, 1 gram amfetamin og toppa det hele med 2 2 mg rivotril i samme smellen og satt den i skinka.

Angående det, er det «trygt» å skyte piller i en muskel? Med tanke på blodpropp.
Vis hele sitatet...
«Det er bare ei fille, den kan jeg kaste»
-PILLE NEI!!!!
-nei en fille
-å ja
Benzo + opiater = det farligste comboen du kan putte i deg. Har selv tatt mange overdoser med denne komboen.

Benzo + speed = mindre farlig men kan fucke skikkelig med hodet ditt. Du kan få psykiske konsekvenser resten av livet.

Når det skal sies virker TS som en kid som bare legger ut masse piss på forumet. Lite innholdsrike tråder med få ord og lite innhold. Tipper 13-14 år.