Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 4672
kusko's Avatar
Trådstarter
går vel fint med Format :C også da xD så installerer jeg bare w7 igjen uten å formatere via booting cden
Velg custom når du skal installere. Når du får fram diskene, så velger du advanced nederst til høyre. Da får du opp verktøy som format og slett. Da tar du å velger disken din å trykker format. Da vil den formatere disken din helt og du kan da installere OS der.
Sitat av skalle991 Vis innlegg
Velg custom når du skal installere. Når du får fram diskene, så velger du advanced nederst til høyre. Da får du opp verktøy som format og slett. Da tar du å velger disken din å trykker format. Da vil den formatere disken din helt og du kan da installere OS der.
Vis hele sitatet...
hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er?
Sitat av sluch2k Vis innlegg
hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er?
Vis hele sitatet...
Hvis du kaller det vanskelig så versegod...
Det er ikke vanskelig å trykke på 2 knapper når man skal installere Windows.
Du MÅ formatere Harddisken om du skal installere nytt OS, hvis ikke så legger du bare nytt OS på harddisken og lar alle virus og filer fortsatt ligge der.
Sitat av skalle991 Vis innlegg
Hvis du kaller det vanskelig så versegod...
Det er ikke vanskelig å trykke på 2 knapper når man skal installere Windows.
Du MÅ formatere Harddisken om du skal installere nytt OS, hvis ikke så legger du bare nytt OS på harddisken og lar alle virus og filer fortsatt ligge der.
Vis hele sitatet...
I stedet for og gjøre det du sa, kommer alle partisjoner opp automatiak nar du skal velge hvor du skal installere windows. her kan du trykke på en, også tror jeg det er f10 for og formatere.

Og nei, sier ikke at det er vanskelig, men ser ut til at TS har problemer med det.
Dette er en relativt gammel scam. Jeg trodde folk hadde sluttet å gå på den.

http://www.guardian.co.uk/world/2010...a-call-centres
kusko's Avatar
Trådstarter
har formatert den nå :P men har et lite problem da O.o jeg har altså et ekstern nettverkskort, som man trenger driver for å kunne bruke, og jeg er tilfeldigvis men moren min, mens plata med drivern på er med farn min, og jeg skal på "LAN" i helga. og da trenger jeg alle spillene mine, og til det trenger jeg internett -_- skal sjekke om jeg får overført driverfilene fra min bærbare til min stasjonære pc... men takk for all hjelp jeg har fått litt surt at jeg måtte formatere, men nå har jeg ihvertfall 1 TB med ledig lagringsplass igjen

yessda! fikk det til, men måtte legge installasjonsfila på en dvd-plate, for jeg fant ikke minnepennen eller den eksterne harddisken min XD
Enkelte PC-brukere burde seriøst ikke fått lov til å ha en data..