Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1973
Hei, jeg tok å gravde fram min gamle moped som har stått å støvet ned i garasjen i snart 10 år. Jeg tenkte jeg skulle bruke kveldstiden på å sette denne i stand igjen og muligens gi den bort til en slektning hvis han tar moped lappen til våren.

Denne har hatt en del elektriske feil, da den forrige eieren av den har vært å koblet litt på egenhånd uten kompetanse for det, så jeg startet allerede for noen år siden på prosjektet med å bytte ut det elektriske anlegget, slik at det ble korrekt. Men tiden ble knapp da og prosjektet ble lagt på is. Alt av kabler ble byttet ut for noen år siden og de gamle ble kastet.

Men jeg klarer ikkje å finne det korrekte koblingsdiagramet, det er en Motorhispania RX50 2001.

Og er det noen som vet hvordan denne spenningsregulatoren kobles inn? Eller hva de forskjellige kablene brukes til?



Den har ingen produsent navn eller annen merking bortsett fra den som står der med svart skrift. På baksiden har den kun en datostempel.
Vel, det ser i allefall ut til at mc-deler selger den, kanskje de vil svare om du spør