Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 949
leste akkurat denne artikkelen på aftenposten:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2434009.ece

det er utrolig hva folk prøver på. truer med å drepe deg og familien din hvis du ikke betaler 8000 dollar. sier de vet alt om deg. navn,adresse osv. synes at dette var en ekstrem form for svindel. noen som har fått denne meldingen?

men. jeg lurer på hva svindleren svarer hvis du sier at du vet hvem han er og hvor han bor. du sier du har noen folk som sporet ham opp og står og passer på huset hans og ham. for bortsett fra å være en ekstrem form for svindel kan det også være en kilde til underholdning.

hva merer dere om svindelen og muligheten til å bruke den som underholdning?
Sist endret av sixfeetunder; 21. mai 2008 kl. 12:14.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
De bryr seg ikke om hva du sier fordi de vet at det er like mye sannheter i det du sier som de har presentert for deg i deres mail.
er nok sant, men jeg vet om en som gjorde det. og de trodde på ham har artikkelen et sted. så jeg tror ikke alle vil tro at du tuller.

http://www.humor911.com/art.aspx?artID=1194

men hva mener folk om svindelen?
Sist endret av sixfeetunder; 21. mai 2008 kl. 12:21.
Sitat av sixfeetunder
men hva mener folk om svindelen?
Vis hele sitatet...
Svindelen er selvsagt idiotisk og dårlig. Er ikke et spørsmål for særlig diskusjon.

Har forsåvidt skjedd at folk som har gått på den tradisjonelle svindelen har reist ned for å få tilbake pengene sine og aldri kommet tilbake.. Når folk går på en så kjent og latterlig svindel så er det mye deres skyld. (ikke at noen fortjener det eller fortjener å bli drept som følge av det.)

Merk; han/de jeg nevnte som har reist ned har ikke reist ned pga akkurat den svindelen du tenker på.
Skjønner ikke at folk gidder å åpne slike mailer en gang?!
Mottar du mye spam, så er vell emailen din ute i det fri, å mange tullinger som prøver seg..
crack-niggere på jobb kaller jeg dette fenomenet!