Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 432
Hvor hardt er studie? er det mye vanskelig å tunge fag? mye mattematikk? hva syns DU om studie?

Hvorfor spør jeg?

Jo, jeg har fortiden skaffet meg et fagbrev for ca, 1 og et halv år siden. Vurdere å hive meg på VG4 med andre ord påbygg til generellt studiekompetanse, fremtidsmessig så ønsker jeg å enten studere dataingeniør eller informatikk. Til nå så har informatikk fristet mest!

Når jeg gikk på grunnskole/videregående så tok jeg skole lite seriøst, gikk ut VG2 med 3 i snitt sånn cirka, og 2 i matte. Er ganske så sikker på at jeg kunne gjort det mye bedre i mattematikk og fag generellt hadde jeg bare brydd meg mer! men det er vell mulig og ta opp fag fra VG2 og forbedre dem tar jeg ikke feil? bør jeg gjøre dette? eller bør jeg bare gjøre mitt beste å ta generell studiekompetanse for så å gjøre mitt beste i alle fag også mattematikk å ikke tenke på å forbedre noen fag fra VG1/VG2?? trenger tips! hjelp! :-)

etter jeg har blitt eldre har jeg blitt mer motivert å interessert for å videreutdanne meg