Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1624
Hvordan tar man straffer i FIFA 12 ?? Står ingenting om det i manualen i spillet og ikke er det tatt opp i noen forumer heller. PLease noen som kan hjelpe meg ?
Du holder inne skyeknappen, og mens spilleren løper så styrer du. Lek deg litt ibarenaen, det er en del tips der.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sinken, nei.

Det er 3 steg; Først må du trykke inn skyteknappen når den lille streken nede til høyre befinner seg over det grønne feltet, deretter bestemmer du hvor mye styrke du vil ha på sparket (Merk: Du må holde inne skyteknappen fra og med du stopper den over den grønne sonen.) Mens styrken bestemmes og tilløpet startes, så drar du stikka mot høyre, venstre osv. Det er et slags usynlig sikte som du ikke kan se når du spiller match, men denne kan du skru på i arenaen ved å trykke på R2, tror jeg. Det står hvis du sjekker i arenaen.

For å trene på straffespark i arenaen, så må du få ballen innenfor sekstenmeteren og trykke pil høyre.
Og hva er feil med det jeg skrev.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Og hva er feil med det jeg skrev.
Vis hele sitatet...
Det er for vagt skrevet. Du nevner blant annet ikke den bevegende streken som man aller helst skal ha i det grønne feltet.
Sitat av lambador Vis innlegg
Det er for vagt skrevet. Du nevner blant annet ikke den bevegende streken som man aller helst skal ha i det grønne feltet.
Vis hele sitatet...
Om han er mer enn 8 år og/eller har spilt enn tideligere versjon, skjønner du det.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Og hva er feil med det jeg skrev.
Vis hele sitatet...
Mye er feil med det du sa. Følger han hva du sa, blåser han den på tribuna!

Som en sa over, det er en "usynlig" prikk midt i målet. Denne drar du dit du vil at straffen skal havne. VIKTIG: Du må slippe spaka der du vil ballen skal lande. Går du i arena og trykker på d-pad'n mens du er inni straffefeltet kan du trene straffe. Når du da står å skal ta straffe, kan du trykke LB (på xbox) for å få fram den usynlige prikken, her kan du trene. Den prikken er borte i match selvsagt.

Lykke til!
Sist endret av ClosetotheEdge; 8. april 2012 kl. 20:39.
Mange takk for svar, nå funker det