Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1148
Hei Freaks!

Har et spill på pcen min, L.A. Noire. det er kjempebra, når pcen ikke lagger, og lar meg skyte, selv om jeg ikke har USB mus ved siden av. har en Acer Aspire 5742G og håper noen kan fjerne laggen, eller hjelpe meg med problemet at jeg ikke får skyte med touchpad-musa!

Takker for alle svar på forhånd, og takk for at du tok deg tid til å lese
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Skru ned grafikken?
og hvordan gjør jeg det? :P har det effekt på bare spillet? takk
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Har du noen gang spilt et spill på pc? *Facepalm*

Options > Video eller noe lignende > Skru ned på alt, sett resolution ned til 800x600.
Sist endret av Sexarz; 7. april 2012 kl. 14:30.
*slår handa fra ansiktet ditt* nei, har ikke det! fordi det lagger til tider..
Sitat av ssindreb Vis innlegg
*slår handa fra ansiktet ditt* nei, har ikke det! fordi det lagger til tider..
Vis hele sitatet...
undres hvorfor
det lurer jeg også på! prøver å rense pcen for unødvendige ting.. apps, filmer etc. filmer og musikk skal på ekstern harddisk!!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Kan jo være pcen som blir varm. Last ned throttlestop herifra: http://forum.notebookreview.com/hard...top-guide.html

Når du har startet det, huker du av på Clock modulation. Så prøver du å spille LA noire. Men - vet at pc versjonen også skal ha en del problemer, så kan jo ha med det å gjøre.
takker for svarene forresten )
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Jeg hadde veldig dårlig pc opplevelse ang. L.A Noire, hadde ikke mer en 20-30fps på det spillet, uannsett grafikk/oppløsning.
Vsync var av, prøvde til og med på også, ingen forskjell... Jeg leste litt på nettet, og fant ut at spillet er veldig dårlig ported over til Pc.
Det er ganske mye preformance loss på spillet, det kom en patch, som hjalp med 10% men... ellers måtte jeg leve med den fps'n. Men det er nå 2mnder siden, kan hende de har fikset det nå

Spillet er orginalt på Console
takker for svar. blir jobb i morra. angående annen tråd, dette, pakking til Finland. wohoo. ha en god natt freakz