Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 764
Kom nylig over et nytt program som heter bootit på wii som lar deg boote linux på konsollen uten sette opp noen partisjoner.

Så kommer problemet, jaja tenker jeg kan jo sikkert bare finne den bildefila og slenge den inn på sd kortet.

3) If you want to boot any of the filesystem images (bliight.img or xwhiite.img), copy them to the root of your device (SDCard or USB hard disk)


sitter her finner ingen img filer bare bz2.tar, må disse lages selv?
hvorfor kan de ikke bare legge opp img fila?

Noen som kan hjelpe meg litt, takker for alle svar.
Sist endret av iwannarock; 14. januar 2009 kl. 03:35.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg tipper 10,- på at dersom du pakker ut tarfilene vil du finne en .img fil inne i katalogen en plass.
fant ingen img filer der.

edit: Fant en side med link til megaupload med som vistnok hadde img fila, men nettet mittfucka seg mens jeg lasta ned så jeg må vente 2 timer ellerno for og kunne laste ned igjen.

vet du om noen programmer som kan som kan starte nedlastinga igjen vis det skulle gå "galt".
Sist endret av iwannarock; 14. januar 2009 kl. 04:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Resume er ikke supportert på slike sider hvis du ikke har en premiumkonto (som koster penger).

Tok meg dog ca 1.2sekunder på google å finne en downloadlink.

http://dl.qj.net/Applications/pg/12/fid/25579/catid/526

Dette er dog bare filene du har fra før av ser jeg, men har du prerequirements da ?

Homebrewchannel f.eks ?
Sist endret av AtXbYeA; 14. januar 2009 kl. 05:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.