Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 658
HøyRisiko Psykopat
Hei, eg får ikkje til å installere Qake 3 Arena på datamaskinen min som er Windows 7 64-bit.
Har lest på nettet at mange andr får det til, Noen som har peiling?
Har orginal CD
Når eg prøver å installere får eg opp en melding som sier
The version of this file is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer 's system information to see whether you need an x86 (32-bit) or x64(64-bit) version of the program, and then contact the software publisher.
Vis hele sitatet...
kan hende at installasjons fila du har kun går på 32 bit(ifølge feilmeldingen din ). last ned en versjon som er kompatibel med 64 bit hvis du kan, så funker det nok
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Prøvd å kjøre i kompatibilitetsmodus?
HøyRisiko Psykopat
Trådstarter
Sitat av nemo90 Vis innlegg
kan hende at installasjons fila du har kun går på 32 bit(ifølge feilmeldingen din ). last ned en versjon som er kompatibel med 64 bit hvis du kan, så funker det nok
Vis hele sitatet...
Flere som skriver lignende dette her
Instead of using the launcher, explore your disc, right click the setup.exe and run it in compatibility mode windows 2000 and administrator and that worked for me.

Og eg har prøvd med "compatibility mode" for windows 95, 98, 2000 og XP
edit: http://answers.yahoo.com/question/in...7184655AAFqvAe

Edit 2
Installerer nå får se om det fungerer
Sist endret av OlaWaagen; 8. april 2012 kl. 19:38.
q3 hvorfor? ql finnes.
HøyRisiko Psykopat
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
q3 hvorfor? ql finnes.
Vis hele sitatet...
Ql?
Qake Live?
Fikk installert spillet på en måte, må taste inn cd key hvær gang eg åpner og får ikkje spilt på nett :S
Open Arena er et smellbra alternativ om du har en GNU/Linux-distro. Det kjører ihvertfall smertefritt hos meg.