Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2253
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter her å nyter 100mg oxynorm 3 timer siden inntak.

Har noe usedvanlig bra kokain liggende.
Noen som har testet komboen oxy og cola?

Er det noe fare for å ta meg et par linjer?
skal gå greit det dog ser ikke helt vitsen, oxyen demper jo colaen en del, og du ender nok med å ta en god del mer
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det ikke det som kalles speedball mon tro? Hørt det skal være en digg eufori, men også veldig farlig?

Ingen med erfaring med denne komboen?


4,5t siden jeg tok oxynorm nå.
Faren kommer av at man kan dosere høyere på opiatene med speed\kokain i systemet. Høyere dose, mer eufori mens du fortsatt er stående.
Problemet kommer hvis speeden slutter å virke før opiatene er ferdige, så går du bare nedover fordi ingenting holder deg oppe. Lengre ned enn meed speeden i systemet, og du slutter å puste.
Folk får vel en tendens til å pushe grensene med akkurat den komboen også
Sist endret av Bothrops; 7. november 2019 kl. 19:47.
Det er ikke en speedball om du spiser oxy å så tar noen linjer.

Speedball er heroin+kokain i en smell med sprøyte.

Du kan også lage speedball av 100mg dolcontin + kokain men det må skytes for å være speedball!

Men jeg vil ikke anbefale noen uerfarene å gjøre dette. Det er ingenting som er farligere en denne blandingen. Jeg har jaktet det perfekte hjertestoppe i årevis på denne måten å det er svært destruktivt å ødlegger deg. Jeg vet ikke hvor mange overdoser jeg har tatt på denne måten men det er mange.

Så hold dere unna!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så jeg kan ta meg en par linjer uten å bekymre meg?
Fin combo det. Brukt den et par tusen ganger. Er ikke noe farlig å dra noen linjer nei
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Fin combo det. Brukt den et par tusen ganger. Er ikke noe farlig å dra noen linjer nei
Vis hele sitatet...
Dro en linje nå, dog 6 timer etter oxyen. Men formen er chill!
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Faren kommer av at man kan dosere høyere på opiatene med speed\kokain i systemet. Høyere dose, mer eufori mens du fortsatt er stående.
Problemet kommer hvis speeden slutter å virke før opiatene er ferdige, så går du bare nedover fordi ingenting holder deg oppe. Lengre ned enn meed speeden i systemet, og du slutter å puste.
Folk får vel en tendens til å pushe grensene med akkurat den komboen også
Vis hele sitatet...
Og av denne grunnen bør speedballing gjøres med nettopp speed og da helst metamfetamin utrolig nok for å være helt sikker på at opioidene mister virkningen sin før stimulantene.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola og oxy er dritdigg. Rektalt for the win!
R.i.p 23.04.2021
Utrolig farlig for colaen demper effekten av oxyen så du tar mer og ender opp i en ambulanse