Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2179
Var ute på byen i går (fredag), en helt vanlig og morsom bytur med gode venner.
Det ble sent, og for være snill med kompiskjøren tilbudte jeg meg å gå hjem de siste 15 ish minuttene, null stress. Det viste seg og være 30+ min og jeg var trøtt og jævlig i kulden.
På denne turen fikk jeg tenkt meg mye om, og det var ikkje akkurat det mest behagelig turen her har hatt. Jeg var hjemme ca. 05:30.

Jeg har et bitte litte pillestash, en snusboks med 1 Valium 2mg og 7 Rivotril 2mg. Jeg har ikke rørt benzos på over 1,5 år, og jeg vet ikke hva som kom over mer i går, men jeg heiv nedpå valiumen samt 3 rivo. (Kan kanskje nå nevne at jeg tidligere på kvelden, fra ca. 19-24 tømte ca. 0,6 40%)
Sovna rimelig fort etter det, og våkna nå kl. 17:00.

Så til poenget: Våkna til en melding fra en kompis så spurte om jeg var down for byen i dag. Så, er dette noe som kan gå fint? Tenker da en seks-pakning, kanskje ikke det engang, muligens bare 3-4 halvlitere. Hva tenkere dere om det?

Takk for svar Freaks, håper aller får en fantastisk lørdag
Det står i Felleskatalogen, at Rivotril har en halveringstid på 30-40 timer. Ergo du kan med den komboen, komme til å gjøre en del som du angrer på i mange år, hvis ikke resten av ditt liv.
En sixpack tror jeg er for mye med rivo i kroppen. Max to halvlitere tenker jeg, hvis du er helt trygg på at du ikke bare plutselig gir faen og bælmer nedpå. Jeg personlig hadde holdt meg til Farris på et utested (hvor det er ubegrenset med alkohol).
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke glem å poste her til uka:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=312826
Hvis du ikke allerede har gjort det, ikke gjør det!!
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppskriften på å være rusa idiot, å drikke opp til 4-5 dager etter rivotril inntak. Det drar deg rett tilbake i pillerusen. Får nok et nytt bidrag i tråden lenket lenger opp nå ja.
Oppdatering
Fredag:
Begynte å drikke i 17:00 tiden, og innen 00:30 ish var 0,6 dl 40% helt nedpå.
En helt fin tur på byen med gode venner.
Da jeg omsider kom meg hjem etter en 30-40 min gåtur i kulden kom jeg meg omsider hjem. Kl. var da 05:30, og jeg var kald, trøtt, sur, lei og kjente jeg fikk tilbake negativer følelser jeg ikke har hatt på flere år. Har et lite pillestash på rommet (som jeg ikke bruker, og egentlig har null ide hvorfor enda ligger der), hev nedpå 1 Valium 2mg og 3 Rivotril 2mg og went out like a light.

Lørdag:
Våkna kl. 17:00 og etter å ha sjanglet meg gjennom huset og hatt et par noe awkward samtaler med mamma hvor jeg ikke klarte helt følge med på hva som ble sagt tok jeg meg en dysj, hev nedpå enda en Rivotril 2mg og ble hentet av en kompis på vei forsj/chille hos felles kompis. På veien kjøpte jeg meg 2 halvlitere (som ble anbefalt i tråden) og slappet av med de i noen timer.
I løpet av byturen tok jeg de resterende 3 rivoene gjevnt fordelt utover kvelden, samt 5 drinks (i følge nettbanken).

Når jeg kom hjem vinglet jeg rundt i huset før jeg av en helt uforståelig grunn gikk i medisinskapet og fant frem pakken min med Fluoxetin (Prozac) (som jeg ikke har brukt på 2,5 år), og kastet nedpå 2 slike 20mg. Deretter sovnet jeg i senga og sov i 12 timer.

Beklager for å skuffe dere, det skjedde «dessverre» ingenting dumt eller merkesverdig de 2 dagene, selv om jeg eg ganske sikker på at kroppen fikk seg en grei smell. Muligens det er på tide å gå tilbake til å ha noen å snakke med 1 gang i uken. Menmen, vi får se.

Åja edit: På lørdag fikk jeg også i meg noe MDMA og litt senere noe coke.
Sist endret av Stekesmør; 22. september 2019 kl. 15:39.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Oppdatering
Fredag:
Begynte å drikke i 17:00 tiden, og innen 00:30 ish var 0,6 dl 40% helt nedpå.
En helt fin tur på byen med gode venner.
Da jeg omsider kom meg hjem etter en 30-40 min gåtur i kulden kom jeg meg omsider hjem. Kl. var da 05:30, og jeg var kald, trøtt, sur, lei og kjente jeg fikk tilbake negativer følelser jeg ikke har hatt på flere år. Har et lite pillestash på rommet (som jeg ikke bruker, og egentlig har null ide hvorfor enda ligger der), hev nedpå 1 Valium 2mg og 3 Rivotril 2mg og went out like a light.

Lørdag:
Våkna kl. 17:00 og etter å ha sjanglet meg gjennom huset og hatt et par noe awkward samtaler med mamma hvor jeg ikke klarte helt følge med på hva som ble sagt tok jeg meg en dysj, hev nedpå enda en Rivotril 2mg og ble hentet av en kompis på vei forsj/chille hos felles kompis. På veien kjøpte jeg meg 2 halvlitere (som ble anbefalt i tråden) og slappet av med de i noen timer.
I løpet av byturen tok jeg de resterende 3 rivoene gjevnt fordelt utover kvelden, samt 5 drinks (i følge nettbanken).

Når jeg kom hjem vinglet jeg rundt i huset før jeg av en helt uforståelig grunn gikk i medisinskapet og fant frem pakken min med Fluoxetin (Prozac) (som jeg ikke har brukt på 2,5 år), og kastet nedpå 2 slike 20mg. Deretter sovnet jeg i senga og sov i 12 timer.

Beklager for å skuffe dere, det skjedde «dessverre» ingenting dumt eller merkesverdig de 2 dagene, selv om jeg eg ganske sikker på at kroppen fikk seg en grei smell. Muligens det er på tide å gå tilbake til å ha noen å snakke med 1 gang i uken. Menmen, vi får se.

Åja edit: På lørdag fikk jeg også i meg noe MDMA og litt senere noe coke.
Vis hele sitatet...
Ikke noe dumt skjedde vil du si, men pillemisbruket, blandingsbruk som kunne drept deg, og å fremstå som en narkis i samtale med mora di som for alt hun visste hørtes du ut som at du var på heroin... er dumt nok i mine øyne men
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noe dumt skjedde vil du si, men pillemisbruket, blandingsbruk som kunne drept deg, og å fremstå som en narkis i samtale med mora di som for alt hun visste hørtes du ut som at du var på heroin... er dumt nok i mine øyne men
Vis hele sitatet...
Ikke for å starte noen diskusjon her nå, jeg skjønner veldig godt hva du tenker. Jeg har absolutt ingen grunn til å tro at mamma så på meg som en narkis på heroin. Samtalene jeg hadde med henne når jeg akkurat hadde våknet og var noe fortumlet, samt bakpillefull(?) var awkward, men ikke noe mer enn det. Snakket mer med både henne og resten av familien etter jeg hadde tatt meg en dusj og våknet til, og det var ingenting rart der.

Nå som jeg har blitt litt meg selv igjen ser jeg selvfølgelig at jeg har glemt å opprette tråden anonymt, men jaja
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Ikke for å starte noen diskusjon her nå, jeg skjønner veldig godt hva du tenker. Jeg har absolutt ingen grunn til å tro at mamma så på meg som en narkis på heroin. Samtalene jeg hadde med henne når jeg akkurat hadde våknet og var noe fortumlet, samt bakpillefull(?) var awkward, men ikke noe mer enn det. Snakket mer med både henne og resten av familien etter jeg hadde tatt meg en dusj og våknet til, og det var ingenting rart der.

Nå som jeg har blitt litt meg selv igjen ser jeg selvfølgelig at jeg har glemt å opprette tråden anonymt, men jaja
Vis hele sitatet...

Tror du ja. Prøv å ta opp din egen stemme på bånd når du er på piller. Dagen etter piller er den like ille og fortsatt merkbart på stemmen utenfra på dag 3. Den nasale narkis stemmen. Men man hører det ikke sjæl. Men ja du kan jo bare fortsette å bagatellisere det og innbille deg at det gikk helt fint. Du kunne dæva
Lesson learned (for andre gang). Tusen takk for mange gode tips folkens, selv om jeg var dum nok til å ikke følge dem.

Hei igjen folkens, enda en liten minioppdatering for de som skulle være interesserte.

De siste ukene (måneden?) har jeg gått å lekt med tanken om jeg kanskje ville hatt godt av å begynne på SSRIene igjen. Er som sagt 2,5 år siden jeg sist rørte det (forskrevet av lege såklart). Uansett, så er det fullt mulig at det var underbevisstheten min som fikk meg til å hive nedpå de 2 x 20mg Fluoxtine'nene før jeg la meg lørdags kveld.

Uansett, så har jeg hvertfall nå gått inn på Pasientsky, og bestilt meg en legetime i morgen hvor jeg skrev at jeg gjerne ønsker å gå tilbake til medisinene mine, så får vi se hvordan det går denne gangen.

Setter som alltid veldig pris på alle sammen her inne, ha en flott kveld videre alle sammen, og tusen takk for gode tips, selv om de fleste var (ikke overraskende) ikke helt på min side. God kveld alle sammen <3
Sist endret av Stekesmør; 23. september 2019 kl. 03:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.