Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1624
Neei....

Olde Hansa i bergen har funnet ut at de ikke vil servere folk under 2o øl, og de har det beste ølet noensinne. Honningølet deres er himmelsk!!!! Noen som har kontakter på Hansa som kan skaffe honningøl ekstrakt???

Jeg vil ikke vente i to år før jeg får meg pils på olde hansa igjen!!!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
sorry, men kan de faktisk gjøre det? så sant det ikke serveres sprit der så har de vel ikke lov til å sette høyere aldersgrense enn det som er på øl i butikk. Eller er det opp til hvert utested?
Indignert
snegler's Avatar
Trådstarter
de selger sprit og har ikke et eget "avlukke." derfor kan de gjøre det... men jeg vil ikke ha spriten deres. kun pilsen!!! IRRITERENDE!!!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er vel opp til hver enkelt uteplass hvem de vil slippe inn?
På Color Line er det 20 års aldersgrense på kjøp av alkohol på båten, da er det vel lov å lage slike regler.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sånn som at noen setter opp aldersgrensene etter hva slags klientell de vil ha, og man har jo de klubbene/utestedene som har en øvre aldersgrense.
Kleskoder etc.
Konklusjonen må bli at de gjør nok akkurat som de vil
men hadde man sagt at dette er en manne-bar og ikke tilatt kvinner, hadde det blitt rabalder
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
True that dfs! Hadde det vært omvendt hadde det bare vært positivt, og kvinner uten BH hadde sikkert brent BH-bål utenfor og dansa rundt, mens de hadde ropt skjellsord til mannfolk. Men det hadde også vært bare bra.