Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1919
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Fikk tak i 2cb fra uncle på DNM.

Jeg og 2 andre hadde egentlig tenkt å droppe 25mg men siden vi just hadde spist et kjempemåltid og ikke ville vente så bestemte vi oss for å snorte 17mg hver.

Vi snortet og det var et reint helvette. Kjentes ut som nesa skulle etse vekk eller at man snortet et gram med pulverisert carolina reaper.

Det ble bare verre og verre, etter 15min var det bare blitt mye jævligere og jeg kastet opp og dreit som en gris om hverandre. De andre reagerte likt og vi lå med feberkramper og influensa, spydde og dreit i ca 30min og mens ting rister og vibrerte (halliser).

Begynte å roe seg etter 40min men syntes liksom ikke rusen var noe spes. Ikke noe euforia ikke noe «digg» følese som på sopp, LSD og annen psykedelika. Vi snortet bumbs på 5mg til uten at det ble så mye bedre. Etter 30min tok vi 10mg til å snortet. Det skal sies at de andre gangene vi snortet så reagerte vi langt ifra så mye. Bare litt svie i nesa.

Etter den siste 10mg så merket jeg at jeg ble en del mer påvirka men det var ikke noe euforia rundt det i det heletatt. Kan ikke FATTE at noen kan sammenlige dette litt engang med MDMA. Den enkleste beskrivelsen på rusen var at en ble stokk dum i hode og bare alt var grøt, en ble slapp og trøtt. Selv om vi ikke var spesielt påvirket så var hode så «tomt» at en kunne jo ikke prate om ting eller fortelle historier etc.

Litt senere på kvelden besteme vi oss for å kose oss med ketamin istedet. La opp ei linje på 60mg på hver. Og gud i satan hva den smalt. Mista helt forstanden der ei stund. Men så ble det fint og den digge keta rusen tok sin fremtreden selv om vi syntes 2cb rusen ødela veldig mye av keta rusen. Den var liksom «i veien». Ble bedre når den begynte å gå vekk

Skal aldri i livet snorte det der 2cb dritet igjen. Men hva skal en da bruke det til? Er det veldig bra å kombinere med MDMA? Er det mye bedre å droppe? Hva ble feil?
Tror 17mg i nesa er en god del? Jeg tok ~20mg oralt første gang, og hadde en ekstremt behagelig opplevelse! Ikke veldig psykedelisk på den dosen, men var som en god blanding av cannabis og MDMA.

Av de jeg kjenner som har snorta de, er det ingen som har lyst til å snorte det igjen, bare fordi det svir sånn. Har derimot ikke hørt om noen som har reagert sånn som dere gjor. Kvalme er visst veldig normalt på 2cb, men så vidt jeg vet bare ved oralt inntak.
2C-B opptur er kjent for å være nokså ubehagelig, og dere snortet 17(!) mg hver. Så klart kommer det til å svi som faen og oppturen ble jævligere enn den trengte å bli. Neste gang kan dere droppe 20-30 mg først, få oppturen, OGSÅ kan man snorte litt og litt for å justere formen (5 mg om gangen). Les dere opp på stoffer dere skal innta i fremtiden.
Vil anbefale å droppe snorting all-together.

Å droppe ~25mg er mye mer behagelig, oppturen kan være litt ukomfortabel, men helt overlevbar. Har tatt en god del 2cb selv, og det er veldig euforisk om man ikke rusher noen ting.

Har aldri opplevd at snorting har vært verdt det. Det svir som et reint helvete, og effekten føles å gå like fort ut som den kom. Start lavt (oralt) neste gang, og bygg dere heller opp. Første gangen min startet vi med 10-15mg, deretter følte vi at vi kunne gå litt dypere og fikk en mer komfortabel og stabil opptur.
Drop 2CB istedet. Du starter jo turen med ubehag (svien), og det setter jo liksom et utgangspunkt for turen. Drop 20-25mg neste gang.
Kan anbefale å blande ønsket dose i et par ml vann, putte det i en sprøyte og administrere det rektalt. Noe kortere varighet men man trenger også lavere dose. Gir også mindre ubehag på opptur enn å snorte og droppe.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2CB ble for mye for meg. Husker jeg og noen kompiser tok det på fest en gang, og følte at jeg var i en tegnefilm i 6 timer. ALT (og da mener jeg alt!) så ut som en animasjon og det ble vanskelig å navigere seg rundt. Måtte t.o.m. slutte å drikke pils for jeg var redd for å ikke finne toalettet eller klare å pisse nedi dassen. Fy faen for en heftig trip. Og på toppen av det hele skulle vi liksom holde det litt "skjult" for enkelte på festen, men det var mission failed for å si det pent. Hvor mye vi tok vet jeg ikke, jeg er ingen ekspert og tok bare det samme som resten.

Jeg vet ikke om jeg vil kalle det en bad trip, for jeg hadde ikke den mindfucken man kan på på f.eks. sopp. Det var mer bad trip av praktiske årsaker da jeg ikke kunne se én meter fremfor meg uten at det føltes som jeg var i en tegnefilm.

Har noen prøvd 2CE forresten? Har hørt at det er hakket drøyere igjen, så den står jeg over hehe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
2CB ble for mye for meg. Husker jeg og noen kompiser tok det på fest en gang, og følte at jeg var i en tegnefilm i 6 timer.
Vis hele sitatet...
Psykedelisk på fest er vel ikke akkurat oppskriften på en god oppevelse sånn generelt sett da.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
For min del har det ikke vært noe særlig aleine.

Jeg får svært sjeldent visuals hallisser.

Men sammen med LSD og DMT kan 2cb være ok for meg for å øke sjansen for hallisser og god følelse.

Har dog kammerater som badet etter en normal dose 2cb og som freak ut helt.

Det eneste jeg merket var :

Forandret smak på slt
Tiden gikk magisk langsomt.
Skiftet lysføelse
Følte ryggsekken min jaget meg
Litt irritabel pga tiden gikk seint. Særlig taxisjåføren som brukte så lang tid fra Carl berner til stovener, men han viste meg at han faktisk kjørte i 90kmh..jeg følte han brukte ca 2 timer.

Gadd ikke å ta det aleine etter det, menpå en ordentlig trip kan jeg finne på å bruke det for å forsterke det andre og få morosome opplevelser.


Om det er er anbefalt vet jeg ikke, jeg tåler veldig mye psykedelika uten å bæde, men kompiser han bædet av smådoser så vær forsiktig og prøv hver ting hver for seg før du blander med noe annet. Det er mitt tips.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Litt irritabel pga tiden gikk seint. Særlig taxisjåføren som brukte så lang tid fra Carl berner til stovener, men han viste meg at han faktisk kjørte i 90kmh..jeg følte han brukte ca 2 timer..
Vis hele sitatet...
Denne var nydelig haha