Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 961
Hei hei

Disse gatemarkedene i Egypt som er smekkfulle av selvlaget parfyme har dette noe navn? Ikke de vanlige merkevarene..

Finnes det sånt i f.eks Oslo som er litt kvalitet.

Sist endret av Dough; 17. september 2023 kl. 14:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første gang jeg var i New York møtte jeg ei dame som solgte knock off go'lukt. Både for herrer og damer. Det var kjente merker de forsøkte å kopiere å få til å lukte like bra. Hun fortalte at når de solgte produktene så var testflaskene alltid lik kopiene, bare med originale dufter på flaskene. Så når folk testet ut så luktet det fantastisk syntes de og mange kjøpte for det var jo billig. Ulovlig men billig og de luktet visstnok helt greit. Ikke ulikt originalene, men merkbart forskjellig derfor de kjørte på med originalen i testflaskene.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hei hei

Disse gatemarkedene i Egypt som er smekkfulle av selvlaget parfyme har dette noe navn? Ikke de vanlige merkevarene..

Finnes det sånt i f.eks Oslo som er litt kvalitet.

Vis hele sitatet...
Kunne dette vært noe?

https://teleurt.no/?gad=1&gclid=Cj0K...kaAmWjEALw_wcB
Sist endret av meitemark; 18. september 2023 kl. 12:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hei hei

Disse gatemarkedene i Egypt som er smekkfulle av selvlaget parfyme har dette noe navn? Ikke de vanlige merkevarene..

Finnes det sånt i f.eks Oslo som er litt kvalitet.

Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det.
Det er noen butikker på Grønland du kan sjekke, men det går mest i gull, tepper og dill dall.
Sist endret av vindaloo; 17. september 2023 kl. 20:31.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Første gang jeg var i New York møtte jeg ei dame som solgte knock off go'lukt. Både for herrer og damer. Det var kjente merker de forsøkte å kopiere å få til å lukte like bra. Hun fortalte at når de solgte produktene så var testflaskene alltid lik kopiene, bare med originale dufter på flaskene. Så når folk testet ut så luktet det fantastisk syntes de og mange kjøpte for det var jo billig. Ulovlig men billig og de luktet visstnok helt greit. Ikke ulikt originalene, men merkbart forskjellig derfor de kjørte på med originalen i testflaskene.
Vis hele sitatet...

Adhd ass. Glemte jo å få med poenget. Det er noen år siden jeg var i NY første gang, men alt da var det et ok marked for knock offs. Nå som du ikke trenger møte opp fysisk hverken for å selge eller kjøpe knock offs bør det vel være ganske kurant å finne slikt online?