Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1101
Halla freaks. Har tenkt til og prøve ecstasy for første gang idag. Noe jeg burde vite og tips osv?
Kjøp ren mdma. Det er mye lettere å dosere. Piller vet du ikke hva det er i, eller hvor mye. 1-1,5 mg per kg kroppsvekt. Ikke redoser med mer enn 50 prosent og helst drit i det. Hold dose så "lav som mulig". Ha noe mintpastiller/mentol klart. Forsiktighet må utvises ved blanding av legemidler og andre rusmidler (drit i å ta det om du spiser ssri) . Ikke ta oftere enn hver tredje mnd. Selv da blir det aldri like magisk. Ta det sammen med noen du har en god kjemi med.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av smetti Vis innlegg
Kjøp ren mdma. Det er mye lettere å dosere. Piller vet du ikke hva det er i, eller hvor mye. 1-1,5 mg per kg kroppsvekt. Ikke redoser med mer enn 50 prosent og helst drit i det. Hold dose så "lav som mulig". Ha noe mintpastiller/mentol klart. Forsiktighet må utvises ved blanding av legemidler og andre rusmidler (drit i å ta det om du spiser ssri) . Ikke ta oftere enn hver tredje mnd. Selv da blir det aldri like magisk. Ta det sammen med noen du har en god kjemi med.
Vis hele sitatet...
det er 220mg delt på 2 personer, Altså 110mg vær. Han andre prøvde det for første gang igår.
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
det er 220mg delt på 2 personer, Altså 110mg vær. Han andre prøvde det for første gang igår.
Vis hele sitatet...
Han andre burde vente i 3 måneder før han tar igjen.
Rollsafe.org
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
det er 220mg delt på 2 personer, Altså 110mg vær. Han andre prøvde det for første gang igår.
Vis hele sitatet...
Definitivt veldig farlig mønster å prøve for første gang og andre gang to dager på rad.

MDMA kan kjennes veldig ufarlig ut etter første opplevelse, og mange tenker at "dette kan ikke være så ille" igjen etter kort tid.

Jeg, og mange andre gikk på akkurat samme smellen. Varte noen år med usunt bruk, noen ganger to dager på rad.

Av alle rusmidler jeg har testet (Listen er relativt lang..) så er mitt forhold til MDMA rundt 19-22 år det jeg angrer aller mest på.

Det tar ekstremt lang tid å rette opp usunt bruk av MDMA, og deler kan ikke fikses hvis man kjører for hardt/ofte.

Anbefaler på det sterkeste å holde dosene fornuftige (Unngå mer enn 200mg på en runde) og vent minst 3 mnd mellom. Jeg har ikke tatt det på sikkert 8 år nå, rett og slett fordi jeg ødela opplevelsen og det nå ikke gir meg noe. Skulle virkelig ønske jeg kunne bruke det mer fornuftig her og der.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Det skjedde ikke så mye når jeg tok det, Kompisen min ble veldig urolig og begynte og snakke masse med meg og han kjente det men jeg kjente det ikke så mye og jeg tok litt mer en han og. jeg er 195 høy 100kg. og han sa jeg fikk 0,2 mer en han. Jeg skjente at jeg ble litt varm og litt småvondt i hodet og litt sliten
Sist endret av Gajafbig; 10. mai 2023 kl. 21:34.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ikke ut som mdma.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ikke ut som mdma.
Vis hele sitatet...
Han fikk også veldig store pupiller men jeg fikk ikke like store som han.
Sist endret av Gajafbig; 10. mai 2023 kl. 22:27.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Burde ikke ta to dager på rad, be kompisen din vente ihvertfall en mnd
Elsker ectasy i pilleform, takker somregel nei til mdma. Det er ikke noe for meg

Dendosen er altfor puslete, 0.3 - 0.4 per pers burde dere hvertfall ta. Man må bare hive seg ut i det, klarer man å kontrollere det for mye blir det ikke som det skal.
Sist endret av Rapdosbombados; 10. mai 2023 kl. 22:41.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Det skjedde ikke så mye når jeg tok det, Kompisen min ble veldig urolig og begynte og snakke masse med meg og han kjente det men jeg kjente det ikke så mye og jeg tok litt mer en han og. jeg er 195 høy 100kg. og han sa jeg fikk 0,2 mer en han. Jeg skjente at jeg ble litt varm og litt småvondt i hodet og litt sliten
Vis hele sitatet...
1. Går du på noen faste medisiner, i så fall hvilke
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg var ordentlig dum så tok jeg mdma to dager på rad. Første gang jeg brukte det. Fikk en "brain-zap" når jeg skulle sove etter andre gangen. Det var litt skummelt.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
1. Går du på noen faste medisiner, i så fall hvilke
Vis hele sitatet...
går ikke på noe som helst, Ble litt skuffa.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
2. Hvilke holdepunkter har du for at det var en "ekte" pille, utover at noen sa det?

Fks:

Lenke til rapport på nett,

Observasjon/prøvesvar fra kjemisk reaksjon

trykk/visuell inspeksjon av pillen som samsvarer med bilder på nettet fra troverdig kilde,

andre som har spist den samme varen og har erfaring og påstått normal effekt fra den uten å være compromised

En lang historie med selgeren

Erfaring/kunnskap selv

?
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2023 kl. 22:56.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
2. Hvilke holdepunkter har du for at det var en "ekte" pille, utover at noen sa det?

Fks:

Lenke til rapport på nett,

Observasjon/prøvesvar fra kjemisk reaksjon

trykk/visuell inspeksjon av pillen som samsvarer med bilder på nettet fra troverdig kilde,


andre som har spist den samme varen og har erfaring og påstått normal effekt fra den uten å være compromised

En lang historie med selgeren

Erfaring/kunnskap selv

?
Vis hele sitatet...
Ja kompisen min koste seg jo mens jeg ikke kjente en dritt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Da tror jeg du må leke litt detektiv og prøve å finne ut hva som har skjedd.
Det må ha vært for lav dose eller noe annet, tar man 100mg+ første gang kjenner man det, 100%.