Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2063
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg er ute etter en dreambox som jeg kan bruke med CAM mot DVB-C.
Når jeg ser på nettsiden til dream multimedia har DM 7025+ og 8000 disse mulighetene.

DM 8000 blir for dyr for meg, så da gjenstår DM 7025+. Noen som vet hvor denne kan kjøpes? De har ikke hos komplett eller dreambox.no.

Kan også være interessant med en brukt boks.

Jeg har allerede en defekt DM 7025 jeg har kjøpt brukt, så jeg har allerede kjøpt et sett med DVB-C tunere, samt at jeg har de originale DVB-S tunerne.
Om noen vet om noen som selger en boks uten tunere eller som vil kjøpe DVB-S tunere er det veldig interessant.
Jeg er også interessert om noen vet et sted som driver service på dreambox.
Sist endret av datagutten; 4. juni 2010 kl. 21:16.
Part time ninja
locked65's Avatar
nvm*********
Sist endret av locked65; 4. juni 2010 kl. 21:17.
siden du ser etter for kabel tv, og muligens bytt til sat etter på vil jeg anbefale deg se på
dm 800 hd , den har 1 modul slott som kan byttes, mellom kabel tv/sat/bakke net.

du får dm 800 hd for ca 2000kr(med frakt/moms) med kabel tv tuner fra kina.

den har og plass til laptop disk.
http://img.alibaba.com/img/product/27/56/87/77/275687774.jpg
Sist endret av ranvik; 4. juni 2010 kl. 21:25.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Trådstarter
Har allerede en DM800 HD som jeg foreløpig bruker til NRK på bakkenettet.
Jeg vil helst ha en med CI, da jeg ikke vet hvordan det fungerer med softcam og pairing, men hvis noen har en løsning som fungerer er jeg også åpen for det.
Er det en kopi på bildet der? Min originale DM800 har ikke vifte, selv om den kunne trengt det.
Sitat av datagutten Vis innlegg
Har allerede en DM800 HD som jeg foreløpig bruker til NRK på bakkenettet.
Jeg vil helst ha en med CI, da jeg ikke vet hvordan det fungerer med softcam og pairing, men hvis noen har en løsning som fungerer er jeg også åpen for det.
Er det en kopi på bildet der? Min originale DM800 har ikke vifte, selv om den kunne trengt det.
Vis hele sitatet...
bilde er en clone /kopi wath ever du kaller dem.
du ser det veldig lett ved at cpu har vifte og at det ikke er komponenter på "modem porten"

for dem som vil ha clone, google "dreambox 800 hd clone"