Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 1716
Nå har det startet !!

VG
du tar feil, ifølge tv2 nyhetene er det bare "småbombing" av iraks artilleristillinger..

"hoved" krigen er ikke nødvendigvis igang. TV2s folk i bagdad og kuwait merker ingenting til at det hele er igang. USA var redde for at artilleristillingene hadde kjemiske våpen.
Better than thou.
Og da bomber vi dem like gjerne. Ufattelig godt tenkt :P

Menne, seriøst, har de først begynt å bombe er krigen igang igjen.
BoOhAzE's standpunkt om iraq krisa,JA FOR FAEN
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hvorfor blir jeg ikke overrasket?
Rock on!

Carlo: Tja, USA har jo aldri helt sluttet å bombe i Irak siden -92. Har jo vært en bombe er og en bombe der i blant.
Altså. Usa bomber mål i Sør-Irak DAGLIG. Det at de bomber f.eks installasjoner som kan skyte opp raketter er ikke noe nytt.
Men det er ikke tvil om at det er en forberedelse til krig som kommer innen noen timer.
USA og alliansen deres har bombet Irak LENGE. De har flydd i flyforbudssonen, og har også bombet forsvarsstillinger. Så dette er ikke noe nytt.
Synes forresten at det er svært mange Irak-emner...
begynner å bli en del jahh
De startet 5 timer for tidlig i følge cnn.com ! Bush lovet 48 timer.
De har ikke starta enda som sagt...
Spiller jo igrunn ingen rolle om de bomber nå eller venter 3 og en halv time..
Bush har sagt at Saddam har 48 timers frist. Det er nok ikke så lurt av Bush å gå til krig før fristen er ute, selv om han vet at Saddam ikke vil reise. Har har satt en frist, så har han det, så vi må iallefall vente til kl. 2
Vil bare påpeke at det ikke heter alliansen, eller de allierte nå. USA har ikke med seg frankrike og diverse andre land som var med i "alliansen" under andre verdenskrig. Derfor hører du alltid når Bush eller Blair taler at det er "koallisjonen" som skal krige.
nFF Marshall
morten's Avatar
saddam klarer jo å grave seg litt dypere på 3 og en halv time da.
jeg tviler på at han gidder å grave. han ser nok enden av tunnellen før eller siden anyway.
*Ser for meg saddam grave seg ned akkurat nå...*
pfft, saddam står og vinker til de amerikanske styrkene mens de inntar bagdad.. så bare BOOOOOOM...


Nuclear Winter
han graver nok for livet spør du meg,
jeg likte godt bunker leiligheten hans da, som kunne tåle nesten direkt treff med bombe som tilsvarer hirosjima b. (hadde ikkje peil på hvordan det skrives)
Blir spennende å se, orker ikke å sitte oppe, leser vg imorgen tidlig.

undrer på om det blir noen flamberte U.S marines inatt, Irakerne har jo åpnet et par oljebrønner.
I see 30. april 1945 all over again.
arg.. krig er TEIT.. kan ikke folk slutte med det ?? blir gal av å høre om krig. Tenk på alle mennesker som dør da ?? jaja.. noen har visst ikke skjønt d ennå. JEG er rEtt og sleTT imot Krigen i IRAK.. dere får si hva dere vil..
Opprinnelig postet av s0uL[x]
arg.. krig er TEIT.. kan ikke folk slutte med det ?? blir gal av å høre om krig. Tenk på alle mennesker som dør da ?? jaja.. noen har visst ikke skjønt d ennå. JEG er rEtt og sleTT imot Krigen i IRAK.. dere får si hva dere vil..
Vis hele sitatet...
Tror du vi støtter krig, kanskje?

Og det ligger litt mer i krig enn at man bare kan "slutte" med det.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
"kan ikke folk slutte med krig"
Jeg har herved sluttet med krig
krig er i de fleste tilfeller nødvendig
Nevn 5 tilfeller der krig var absolutt nødvendig aces.
original reprint
xaff's Avatar
Its them or us!

Menneh, ang. bombing av fasiliteter som kan være vert for kjemiske våpen, blir disse da bombet med napalm? En vanlig bombe ville vel bare ha sprengt alle bakteriene opp i luften og spredt dem..
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Xaff
Its them or us!

Menneh, ang. bombing av fasiliteter som kan være vert for kjemiske våpen, blir disse da bombet med napalm? En vanlig bombe ville vel bare ha sprengt alle bakteriene opp i luften og spredt dem..
Vis hele sitatet...
I love the smell of napalm in the morning. It smells like victory

NÅ er de virkelig i gang. Bush har gitt ordre om angrep, og Bush har sagt til nasjonen at krigen er i gang.
http://nrk.no/nyheter/utenriks/irak_...n/2624016.html
Jeg håper at USA ikke vinner lett, så de ikke går videre med en gang, til alle andre land som de ikke liker.
Det er trist dag i jordas historie...Vi trenger ikke en krig til..;(
at området det kriges i er Tigris, og sånne navn fra bibelen?
Og at det nesten ikke finnes kristene i det aktuelle landet?
xaff: Nei, napalm brukes ikke lengre.
Nja, ikke i offisielle kriger nei. Leiesoldat firmaer bruker napalm og fosfor bomber når de kriger for et rikt firma.
hva skal man med napalm når man har fuel-air-bombs?
Atomet: De sluttet å bruke dem etter den første gulfkrigen?
jess da braka det løs, en kan gjøre fint lite med det.
Så en får bare skru på CNN og se på det som en kjeeempe lang actionfilm.

Æsj krig er teit, hindrer utvikling, men for å komme fremover må en ofte gå ett skritt tilbake og rette opp feil, *kremt saddam *kremt bush *kremt*kremt
hum, Amerikansk talsmann sier at det kommer flere store overraskelser etter "dette". antar at "dette" er denne krigen..

Kanskje USA skal ta flere av landene i "ondskapens akse"
Jepp, "haukene" i USA får lett blod på tann, hvis det går bra.
Når det gjelder media, stoler jeg lite på det som blir sagt, fra begge parter. Først når irakiske og amerikanske/britiske myndigheter sier det samme, kan vi være ganske sikre på at det er riktig.
USA og Irak har lurt oss før, så informasjonen som kommer derfra må tas med en klype salt.