Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 645
hei, jeg har brukt funsjonen med at man får cod pr sms for å lgge på fb, men jeg har byttet tlf en rekke gangr siden det, å har bare kunnet loggg på fra min egen nettleser, problemet oppsto igår da jeg slettet logge (kun for siste 3 dager) og nettleseren har vært godkjent enhet i ukesvis

men nå måtte jeg plutselig logge innn med sms code da. noen som har noen løsninger for dette, tilbakestille win ? et eller annet må vel gå an i ogmed at den var gdkjent enhet lenge før det aktuelle tidsrommet jeg sletta loggen for ?

takker meget for hjelpende svar

må jo sef føye til at jeg har ingen anelse lenger om hvilket nr jeg hadde eller opperatør da jeg ordnet denne fungsjonen så vanlig prosedyre vil ikke hjelpe meg
Sist endret av skukketrure; 9. desember 2013 kl. 10:53.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du har ikke bare slettet loggen, du har slettet cookies, informasjonskaplser som identifiserte deg på Facebook.
Uten den/de så har ikke facebook noe sikker måte å identifisere deg på, i og med at du har satt sikkerheten så høyt på kontoen din.

Du må ta kontakt med Facebook å forklare saken.
cocies kan altså ikke på noe vis bringes tilbake ? de krver kopi av id g sitter med død scanner å langt fra vennner
Sitat av skukketrure Vis innlegg
cocies kan altså ikke på noe vis bringes tilbake ? de krver kopi av id g sitter med død scanner å langt fra vennner
Vis hele sitatet...
Kamera? titegn
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Teknisk sett er det vel mulig, du må da bruke noe recovery programvare som kan hente frem slettede data på disken din.