Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 788
Så 'Hesher' i dag (for andre gang), kjempe flott film. Mens jeg så filmen, lagde jeg denne. Tittet film og lagde musikk med jevne mellomrom.
Vet ikke om denne tråden er like relevant for de som ikke har sett filmen (den anbefales).

Jeg mener musikken fanget følelsen av filmen (veldig følelses laddet film), til en så stor grad at om jeg hadde vært film-skaperen, hadde jeg vurdert å bruke låta som et soundtrack i selve filmen. Nå skal ikke jeg legge ut en begrunnelse på hvorfor akkurat. Men atmosfære messig synes den treffer veldig bra.

Hvordan oppfatter DU låta? Hva tenker du på?

Målet mitt er at sangen skal reflektere filmen til en så stor grad som bare over hodet mulig.

.
.

Spesielt atmosfæren av slutt delen av filmen. Tenkte jeg skulle legge til lydopptak av regnvær også. Men er for lat til å laste ned. Så fritt for å ha rainymood gående i bakgrunnen. Det gjør bare alt så mye bedre.
Nå har ikke eg sett filmen, men såg traileren, så låta kunne nok fungert bra som en soundtrack til et sånn tema ja.
Kp for god atmosfære

Savnet litt helhet i låta dog. Satt igjen med følelsen av at den bygget seg opp til noe som aldri kom, men det var kanskje litt av tanken når du lagde den og?
Hele tanken med låta er at den skal lade seg opp. Det ble ikke et stort smell med fyrverkeri og champis på slutten. For akkurat slik er selve filmen. Fint du nevnte det. Takk for ros by the way
bump *titegn*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kult. Akkurat slik musikk digger jeg! Hold det oppe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fint å høre
Så du vet av flere sanger i sjangeren? Links?

Eneste jeg vet av som er nevneverdig, og som er likt med min egen, må vel være DJ Zinc - Huh
Diggdigg sovesang
jevla rått! digga den, herlig atmosfære, gj!
Thnx
*titegn*