Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3177
Hei

Vurderer og ta en tatovering på innsiden av armen(biceps).
Gjør det jævli vondt? har aldri prøvd det før.
Og hva synes dere om tatoveringer? er det verdt det?
Er fortsatt litt usikker på hva jeg skal ha, men vurderer og tatovere "time is now" der.

Har egentlig ikke noen god grunn for å tatovere meg, synes bare det er kult... er det grunn nok?




Snakkes :-)
Skaff deg en tribal som inneholder teksten "#YOLOSWAG"
Sist endret av LeoButterStotch; 18. desember 2012 kl. 01:52.
Relativt greit og tattovere armer.. Ribs/bryst og deler av rygg er dog mer smertefult.. Kan også sies at det ikke er noe eksakt fasit, folk har forskjellig smerteterskel rundt om..

Når det kommer til grunn nok må du ikke spørre oss, du trenger ingen direkte grunn og det er mange som bruker tattoveringer som et type "smykke"

Kan tipse deg om at du ikke burde tattovere noe sært og massivt hvis du ikke er 100% sikker.. Da er det lett og angre fælt etter en måned eller 2 :-)
Sitat av Gr1ndal Vis innlegg
Har egentlig ikke noen god grunn for å tatovere meg, synes bare det er kult... er det grunn nok?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det grunn nok! Har det blitt en norm at man kun kan utsmykke seg selv om det er en god nok grunn bak? Og hva er god nok grunn?

Nei, jeg synes det er tull. Om man vil ha en tattis, så tar man en tattis. Så enkelt er det bare.
Sitat av kungen Vis innlegg
Relativt greit og tattovere armer.. Ribs/bryst og deler av rygg er dog mer smertefult.. Kan også sies at det ikke er noe eksakt fasit, folk har forskjellig smerteterskel rundt om..

Når det kommer til grunn nok må du ikke spørre oss, du trenger ingen direkte grunn og det er mange som bruker tattoveringer som et type "smykke"

Kan tipse deg om at du ikke burde tattovere noe sært og massivt hvis du ikke er 100% sikker.. Da er det lett og angre fælt etter en måned eller 2 :-)
Vis hele sitatet...
Har tatovering flere steder på kroppen, bryst, rygg, sleeve og ribbebeina. Av de nevnte var ribbebeina utvilsomt det aller verste. Ryggen var barnemat i forhånd, samme gjelder armen og brystet...

Ts: Som nevnt: folk har ulik smerteterskel, men innsiden av biceps er langt fra det vondeste stedet å tatovere. er du redd for smerten dropper du det.

At du liker et motiv er mer enn god nok grunn til å tatovere det. Har den en mening, er det enda bedre.
Sist endret av Spelly; 18. desember 2012 kl. 02:12.
Trådstarter
37 1
Takk for bra tilbakemeldinger!
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Tatoveringer har blitt synonymt med white-trash i mine øyne, og jeg har bidratt til det selv, så skal ikke kaste altfor mye stein i glasshus. Hvis jeg ikke hadde hatt noen tatoveringer, hadde jeg aldri tatt en, men nå er skaden på sett og vis allerede skjedd.

Det er en sånn ting som er "kul" der og da, men når man noen år senere vasser rundt på stranda i utlandet og ser all white-trashen med tribals og fotballklubber på vomma som går rundt, blir det ganske flaut med "tættis".
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Tatoveringer har blitt synonymt med white-trash i mine øyne, og jeg har bidratt til det selv, så skal ikke kaste altfor mye stein i glasshus. Hvis jeg ikke hadde hatt noen tatoveringer, hadde jeg aldri tatt en, men nå er skaden på sett og vis allerede skjedd.

Det er en sånn ting som er "kul" der og da, men når man noen år senere vasser rundt på stranda i utlandet og ser all white-trashen med tribals og fotballklubber på vomma som går rundt, blir det ganske flaut med "tættis".
Vis hele sitatet...
pff! Hvis du blir påvirket av samfunnet av den grad du gjør, og synes det er "flaut" å vise noe du (forhåpentligvis) en gang var stolt av å å vise, så burde kanskje ikke du hatt tatovering in the first place?

Selv bryr jeg meg ikke en centimeter om hva andre synes, så lenge jeg selv er tilfreds. Det er min stil, og det skal folk akseptere, på samme måte som jeg aksepterer andre. Det er "ut" å dømme folk!
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av Hygge Vis innlegg
pff! Hvis du blir påvirket av samfunnet av den grad du gjør, og synes det er "flaut" å vise noe du (forhåpentligvis) en gang var stolt av å å vise, så burde kanskje ikke du hatt tatovering in the first place?

Selv bryr jeg meg ikke en centimeter om hva andre synes, så lenge jeg selv er tilfreds. Det er min stil, og det skal folk akseptere, på samme måte som jeg aksepterer andre. Det er "ut" å dømme folk!
Vis hele sitatet...
Jeg blir ikke så veldig påvirket av "samfunnet", og jeg synes ikke det er "flaut", men jeg tror det er helt normalt at man har en viss utvikling personlig fra man er 18 til man er 28, og som sådan ser på sin egen kroppskunst i et litt annet bilde. Jeg dømmer på ingen måte noen heller, men hvis du går med logoen til <insert random soccer club> tatovert på kroppen, så antar jeg at vedkommende bruker mer tid på fotball enn selvransakelse.

Og hey, hvem sa white-trash var galt anyways?
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Og hey, hvem sa white-trash var galt anyways?
Vis hele sitatet...
Ikke mange er villige til å selv innrømme det siden 'harry' med tiden har blitt et svært negativt ladd ord, men jeg liker harry.
Jeg går med boots, helsetrøye og en sort trucker-cap idag.
Og hva synes dere om tatoveringer? er det verdt det?
Er fortsatt litt usikker på hva jeg skal ha, men vurderer og tatovere "time is now" der.

Har egentlig ikke noen god grunn for å tatovere meg, synes bare det er kult... er det grunn nok?
Vis hele sitatet...
Når du spør om det er verdt det, og er så usikker som du er bør du nok ikke det. Blir også teit å spørre på et forum om det er verdt å ta tatoveringer, dette er helt subjektivt. Jeg personlig ser ingen grunn til det, og det meste av tatoveringer jeg har sett er teit.
Er ingenting galt i å ha lyst på tattis fordi du synes det er kult, men du bør likevell tenke veldig nøye igjennom hva du vil ha. Den blir der for alltid, så det bør være et bilde av noe du kan leve med. Å fjerne en tattovering gjør ofte mer vondt enn det er å ta den, så om du ikke er noe glad i smerte så er det iallefall en god grunn til å tenke seg godt om.

Om det er vondt på innsiden av biceps regner jeg med. Huden der er ganske tynn i forhold til framsida. Prøv å klyp deg selv rundt om på armen, eller skrap huden lett med en penn eller en blyant, så kjenner du fort hvor huden er mest sensitiv. Men dog, etter egne erfaringer så er det bare vondt de første 5-10 minuttene, så blir du liksom vant til smerten. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det gjør vondt på en "god" måte. Men det kan dog bare være min egen oppfatning.
Sitat av Klorofyll Vis innlegg
Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det gjør vondt på en "god" måte. Men det kan dog bare være min egen oppfatning.
Vis hele sitatet...
Ribbein, rundt nippelen og opp mot kragebeinet er alt annet enn godt. Ellers har jeg samme oppfatning som deg! En utrolig god følelse når nåla penetrerer huda!
Jeg personlig syntes det er tull og ta en tattis som bare skal være der for og være der.
For meg skal en tattis bety noe, skulle jeg tattooert noe foruten den kategorien så måtte det vært pittelite på ikke-synlig plass.
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Tatoveringer har blitt synonymt med white-trash i mine øyne, og jeg har bidratt til det selv, så skal ikke kaste altfor mye stein i glasshus. Hvis jeg ikke hadde hatt noen tatoveringer, hadde jeg aldri tatt en, men nå er skaden på sett og vis allerede skjedd.

Det er en sånn ting som er "kul" der og da, men når man noen år senere vasser rundt på stranda i utlandet og ser all white-trashen med tribals og fotballklubber på vomma som går rundt, blir det ganske flaut med "tættis".
Vis hele sitatet...
Det er sant det du sier, det er flaut. Men fine tattoveringer laget av ordentlige artister må du vel si deg enig i er kult og veldig fint.