Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1299
Hvem tror dere vill vinne et møte mellom disse to maktpersonene?Saddam har tilbudt Bush til en diskusjon...

Bush har ikke guts nokk til å gå i "ringen" med denne Irakiske lederen mener nu jeg...
Saddam er dum, Bush er dum, ingen vinner.
Ferdig med den saken.
"And it goes for a dead-end"

Uavgjort! hehe.

Dessverre må jeg nok si at jeg tror Bush vinner en krig. Han har jo litt mer forsvar en Saddam, men til gjengjeld er jo Saddam gæren da!

edit: trodde vi snakket om en evnt. krig!
Jeg tviler sterkt på at Bush vil være med på noe sånt. En slik diskusjon vil inneholde masse propaganda og løgner fra begge sider, og vil neppe være noen god ide. Men jeg hadde nok sett på det, hvis jeg hadde fått muligheten til det...
Både regner med og håper på at Bush vinner. Heller Bush enn Saddam? Greit at Bush mangler litt intelligens, men han dreper ihvertfall ikke sine egene og sine venner med biologiske våpen...
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hehe, jeg vet ikke hvem jeg skulle heiet på. Men jeg tror kanskje saddam vil vinne
I en verbal debatt mellom Bush og Saddam er jeg meget sikker på at det er Saddam som vinner.

Hvorfor? Rett og slett fordi jeg har et inntrykk av at Bush er avhengig av å ha folka sine bak seg til å fortelle hva han skal si, mens Saddam er en ond satan som klarer seg godt på egne ben.
Hvordan er det i det heletatt MULIG at Saddam kan vinne?... Jeg mener... han har verdens største supermakter på ræva nå.

Og dere kan jo ikke si at verken Bush eller Saddam er dumme... de ble jo valgt ut til ledere... måten de styrer på er noe annet
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg tror nok aldri vi vil få se en slik diskusjon, men jeg tror absolutt at Bush ville vunnet.
Han er en utrolig dyktig politiker, selv om jeg ikke er enig i så mye han foretar seg nå om dagene.
Saddam derimot kan jeg umulig forstå at er en god debatant. Han har aldri behøvd å debattere og overbevise folket om at han gjør en god jobb.

Og her er forresten linken:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=24093
Tror i grunn ikke at Bush er blandt de mer intelligente amerikanske presidentene noen gang. Han har tross alt en enorm stab, og mannen klarer fortsatt å si ganske så mange dumme ting(virker det som). For dere som har sett Bowling for Columbine: Husker dere den sekvensen om USA's mange dumheter og krigshandlinger? Noen andre enn meg som la merke til at Familien Bush(far og sønn) sto for et ganske høyt prosent av de mer latterlige handlingene?

Når det gjelder saddam: Man skulle vel tro at han i det minste ikke er totalt blotta for intelligens og strategi. Irak er jo ikke et overdrevet stabilt land. Det skal mer taktikk og intelligens for å bli president(diktator) i et slikt land og beholde makten. At mannen er sjuk på mange andre måter skal jeg ikke nekte for. Det mener jeg har kommet klart frem. Men han slår meg i hvertfall i farta som en litt smartere mann enn Bush. I hvertfall så langt. Men det er jo bare min mening da
Saddam kan bruke den lille tiden han har igjen på å hoste opp svar på FNs spørsmål istedet for å komme med dumme forslag.
Opprinnelig postet av Acidized
Både regner med og håper på at Bush vinner. Heller Bush enn Saddam? Greit at Bush mangler litt intelligens, men han dreper ihvertfall ikke sine egene og sine venner med biologiske våpen...
Vis hele sitatet...
Nei, han dreper bare andres venner han...
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Hvordan er det i det heletatt MULIG at Saddam kan vinne?... Jeg mener... han har verdens største supermakter på ræva nå.
Og dere kan jo ikke si at verken Bush eller Saddam er dumme... de ble jo valgt ut til ledere... måten de styrer på er noe annet
Vis hele sitatet...
Bush vant knepet over Al Gore grunnet valget i Florida. Det var kaos på opptellingen, og forskjellen var så liten at flere har spekulert i valgfjusk. Husker ikke mye fra valget, men det var ganske mye tull, og demokratene anklaget republikanerne for juks...
Og Saddam tok vel makten ved et kupp.... Men hvis ikke ble han valgt til leder for over 20 år siden eller.no, og disse "valgene" som holdes i Irak nå er jo bare latterlige. Valgurnene blir bevoktet av Saddams (på førstenavnsbasis ) soldater, og det er ikke noe anonymt valg. De ser hva velgerne krysser av, og det er ingen som tør krysse noe annet av en Saddam. Han omtales som en diktator fordi han holder seg i sin posisjon ved maktbruk, og holder ikke frie valg...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
valgsystemet i usa er jo fucka 2k..
gore hadde jo prosentmessig (og totalt) flere stemmer enn bush, men pga delstatsvalg og faenskap klarte bush å åle seg inn i det hvite hus
Det er Bush som er den største terroristen her, det er jo han som truer med å bruke bio. våpen
Hvis Saddam bruker det først.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
kermit: tull.
usa har sagt at dem vurderer å bruke kjemisk krigføring.. bruke bedøvelsesgass for å "roe ned" sivile i krigsområder
Nå syns jeg for mange bare følger bølgen og tenker som mange andre "bush er lavpanne, nei til krig". Det irreterer meg, bush kommer sannsynligvis til å vinne overlegent.
Bush er bare en makt misbruker...en taper som tror han kan få hjelp av alle...IKKE AV MEG!!!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er så lei av "Bush er teit og stygg" og "Saddam er en gammel gris".

Hvis dere ikke har noe konstruktivt, eller i det minste noe slags argument for noe, så er det ingen som tvinger dere til å poste.
usa har også sagt at de vurderer å bruke nukes ("søte og små" riktignok, men nukes likefullt) for å knekke underjordiske bunkre som er for harde for konvensjonelle våpen.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
snakker vi om krigføring eller "mann mot mann" ? Hadde vært litt moro å se dem i bokseringen / bryteringen ( osv osv ) For begge to fortjener en god dose juling slik som jeg ser det.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hadde ikke USA presset på som de gjør, tror jeg nok at Saddam var den som hadde blitt minst likt. Han er en forferdelig fyr, men takket være Bush har han blitt en slags martyr. Det blir for dumt...

Og hva valgsystemer angår, så er det vel ikke noe bestemt svar på hva som er bra og hva som er dårlig. Greit nok at Gore fikk flere stemmer enn Bush totalt og tapte, men det er nå engang en del av game'et der borte. Hadde det blitt omvendt hadde vel folk her i Europa prist seg lykkelige over denne valgordningen.
det ultimate hadde jo vært om de tok rotta på hverandre... vips - to fluer i en smekk.
Opprinnelig postet av Mates
Jeg tviler sterkt på at Bush vil være med på noe sånt. En slik diskusjon vil inneholde masse propaganda og løgner fra begge sider, og vil neppe være noen god ide. Men jeg hadde nok sett på det, hvis jeg hadde fått muligheten til det...
Vis hele sitatet...
word.
I en debatt ville nok Saddam vunnet.....kanskje derfor Det Hvite Hus avviste sporenstraks når tilbudet kom. Bush er ikke akkurat kjent for å vasse i intelligens, den eneste presidenten som har vært nede på hans nivå er faktisk hans far. Du merker det når han snakker til offentligheten at han ikke har helt roen.

Men det hadde vært genialt å latt tvisten bli avgjort i beste mann mot mann maner, sverdkamp eller noe.(lightsaber?) Det er jo tross alt deres krig, som befolkningen i landene lider av, mens de sitter på kontorene sine og sender folk i døden.......
Jeg tror at Saddam ville vunnet. selv om vi sikkert aldri få se en slik diskusjon mellom de to!!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av Acidized
Både regner med og håper på at Bush vinner. Heller Bush enn Saddam? Greit at Bush mangler litt intelligens, men han dreper ihvertfall ikke sine egene og sine venner med biologiske våpen...
Vis hele sitatet...
tror kurderne er Saddams fiender. USA dreper også sine fiender, med WMD, og annet faenskap....

tror Saddam hadde vunnet, desverre