Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 727
Hei

Eg klarte og slette drit mange bra festbilder ein kveld, og lurte på om sånne recovery program også kan gjennopprette filer på eit kameraminnekort?

HJELP
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
om du har formatert = ja
om du har slettet = værre å få til
om du har tatt bilder etterpå = enda værre å få til

er vel bare å prøve og se hva som skjer
Trådstarter
7 0
noen tips til kallas program eg kan bruka?
Jeg har prøvd Recover My files på en hardisk, og det fungerte strålende!
Du kan prøve dette programmet, instruksjoner finner du her. Her er det også en guide på gjenoppretting av slettede filer, som også lister opp en del programmer. Det er viktig at du ikke tar nye bilder eller lagrer andre filer der i mellomtiden.

Google.
Sist endret av adiabatic; 3. mai 2009 kl. 14:04.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om det er Sandisk så kommer det vel med en CD til recovery. Ellers kan du sikkert laste den ned.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Om det er Sandisk så kommer det vel med en CD til recovery. Ellers kan du sikkert laste den ned.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri solgt et Sandisk minnekort med cd?
Når jeg kjøpte mine sandisk minnekort, så fulgte det med en lapp der det sto: Exclusive offer for our valued SanDisk Extreme customers. Pluss en link til hvor jeg kunne laste ned programmet, samt serial.
Tafsern Kanskje du ikke setter nok pris på dine kunder
Sitat av LordPalo Vis innlegg
Når jeg kjøpte mine sandisk minnekort, så fulgte det med en lapp der det sto: Exclusive offer for our valued SanDisk Extreme customers. Pluss en link til hvor jeg kunne laste ned programmet, samt serial.
Tafsern Kanskje du ikke setter nok pris på dine kunder
Vis hele sitatet...
Hehe, vel vel, vi har rescue program på jobben, som vi bruker for kunder Ellers åpner jeg skjeldent varer av denne typen for kunden
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hva du får med når du kjøper minnekort er litt hipp som happ. Noen ganger får jeg med lomme til to minnekort, noen ganger CD, eller begge, eller holder til 6 stykker. Alltid snakk om SanDisk, og i de første tre tilfellene CF Extreme III.
Trådstarter
7 0
ok, skal prøve! takk for all hjelp!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hehe, vel vel, vi har rescue program på jobben, som vi bruker for kunder Ellers åpner jeg skjeldent varer av denne typen for kunden
Vis hele sitatet...
tror det har med hvilke kort det er.
jeg er fotograf og kjøper stortsett i den øvre pris-skalaen, og da har det alltids fulgt med.

sist gang var det et par 16GB kort.

bruker å ligge ved på slike mini-cd'er
Sitat av somnium Vis innlegg
tror det har med hvilke kort det er.
jeg er fotograf og kjøper stortsett i den øvre pris-skalaen, og da har det alltids fulgt med.

sist gang var det et par 16GB kort.

bruker å ligge ved på slike mini-cd'er
Vis hele sitatet...
Yes, jeg er helt enig. Driver selv med foto, og de kortene du snakker om er, som du sier, i den øvre prisskalaen. Men antok at vi snakket standard billigkort til hvermannsens kompaktkamera